BF april 2016
Hej! Ansluter mig här!
Är i v 4 (3+4), alltså helt nyplussad.
Har en dotter på 1 född juli ifjor och bf blir slutet av april :)
Hej! Ansluter mig här!
Är i v 4 (3+4), alltså helt nyplussad.
Har en dotter på 1 född juli ifjor och bf blir slutet av april :)
Åh härligt för er som får tidiga ul, vul.
Här får man tidigt samtal, men lyssna på hjärtat först v12 sen ul absolut tidigast v18.. Om man inte åker 6mil och betalar 800-1000kr..
Längtar !
Hej allihopa!
Jag hoppar in här med er! Jag plussade i början av månaden, ett par dagar efter att ett av mina syskon valde att avsluta sitt liv. Jag har ett missfall i bagaget i v. 5+3, och efter missfallet blev jag gravid direkt och fick således ingen mens mellan MF och grav. Så jag är för stunden i en ganska tumultartad tillvaro, men hoppas att jag kan finna stöd under graviditeten här.
Går in i v.9 i dag så ringde o skulle boka tid för första mötet. Det va knökfullt så fick ingen tid förens 15 september och då är jag i v.13 fick även en tid till UL den 18/9.
Så tror ni ska vara glada ni som får en tid väldigt snabbt. Här där jag bor va det omöjligt.
Hej,
Får jag vara med här? :)
Jag plussade igår. Oplanerat. Vi var/är i chock. Har en dotter på 1 år och 4 mån (snart) så hon skulle va nästan 2 år när bebis kommer. Känns läskigt!? Jag är lite rädd att jag inte ska mäkta med. Någon som känner igen sig? :p
Är i v 18 och har fruktansvärt ont i magen har haft de i ca 4 dagar samt i ryggen, ska man vänta eller åka in o kolla så allt är okej?
Bf 29 april här ?
Andra barnet. Har en dotter på 15 månader. Bor i Malmö, fler malmöbor i tråden?