Inlägg från: H1ssa |Visa alla inlägg
  • H1ssa

BF april 2016

Hej allihopa!

Jag hoppar in här med er! Jag plussade i början av månaden, ett par dagar efter att ett av mina syskon valde att avsluta sitt liv. Jag har ett missfall i bagaget i v. 5+3, och efter missfallet blev jag gravid direkt och fick således ingen mens mellan MF och grav. Så jag är för stunden i en ganska tumultartad tillvaro, men hoppas att jag kan finna stöd under graviditeten här.

• H1ssa

Fick missfall i juli dag 5+3. Ett par dagar innan missfallet startade försvann ömheten i brösten och jag fick istället ont i ländryggen och värmevallningar. Idag är jag på dag 4+5 men sedan igår har ryggvärken tilltagit och brösten mindre ömma. Så otroligt rädd att det är missfall på g..

• H1ssa
    Lia_78 skrev 2015-08-24 23:17:17 följande:

FB grupp?

Var det någon här inne som pratade om en fb grupp i början. Mitt minne är inte på topp och orkar inte leta i tråden.

Pillans skrev för ett tag sen om fb-grupp. Jag har skickat pm till henne om att bli tillagd utan att hon lagt till mig, så är osäker på gruppens status.
  • H1ssa

Jag kommer tillbaka hit, var med i FB-gruppen tills nu. Tycker det är lättare på facebook. Det har tyvärr visat sig att inte alla har varit välkomna, och eftersom det inte finns någon administratör som bestämmer vem som får vara med eller inte här, passar nog det här forumet mig bättre trots allt :)

Hoppas att jag är välkommen tillbaka

• H1ssa

Jag skapar gärna en ny grupp. I den här gruppen kommer alla som har bf i april vara välkomna, utan undantag. Skicka mig ett pm så lägger jag till er i gruppen. Känner någon sig manad att dela på admininströrsrollen så säg bara till, jag gillar idén med fler än en administratör.

Svar på tråden BF april 2016