BF april 2016
Hej Allihopa! Får man hoppa in här? Fick ett svagt svagt plus i förrgår på bim-2. Idag på bim va det starkare och inga tvivel. Har BF 27 april. Tredje barnet, har en 6 åring och en 3 åring.
Hej Allihopa! Får man hoppa in här? Fick ett svagt svagt plus i förrgår på bim-2. Idag på bim va det starkare och inga tvivel. Har BF 27 april. Tredje barnet, har en 6 åring och en 3 åring.
Än har jag typ inga symptom, lite molvärk och eventuellt börjar illamående smyga sig på men jag försöker så bort det.
Till er som blöder eller framförallt bruna flytningar. Jag har det under flera veckor min första graviditet. På RUL fick vi veta att det berott på att moderkakan legat för öppningen till livermoderhalsen och när det växt uppåt så blev det en blödning. Inget farligt och tydligen rätt vanligt.
Jag läser mer än jag skriver, ska bli bättre!
Jag vill inte heller gå med i nån fb grupp, gillar att vara anonym. Kommer inte gå ut på fb med min graviditet överhuvudtaget. Jag har inte varit på nåt ul, med mina två tidigare graviditeter gjorde jag ett ul/vul i v 9 men den här gången ska jag göra kub så jag får vänta till v 12. Skulle gärna göra ett ul nu om det inte kostat. Vill inte betala för ett ul om typ 2 veckor och sen betala för kub 3 veckor efter det. Man skulle varit miljonär :)
Jag hoppar också av. Fick missfall igår, känns dock helt okej. Hade jag inte haft mina underbara barn redan så har det varit värre. Men ska försöka igen då fort jag slutat blöda. Lycka till alla!