Vad roligt !! Grattis!!
Jag gick på mama mia Karlavägen när jag väntade dottern och jag var verkligen hur nöjd som helst , otroligt fina barnmorskor som alltid hjälper till om man tex är oroad över något med graviditet m.m. Om allt går som det ska fram tills jag är i vecka 10 ca så kommer jag gå dit även denna gång :)
I am Annahoj skrev 2015-08-17 15:28:24 följande:
Jag plussade igåååårrrr!!!! Vill ju skrika ut det för hela världen och skicka nyhetsutskick, men det är ju kanske lite väl tidigt så jag tar och skriker ut det här för er istället!
Jag är 35, det gick på tredje försöket, trots att jag trodde vi hade missat ÄL med 3-4 dagar. Men jag hade tydligen helt fel då det igår på 4 dagar efter BIM fick ett "GRAVID 1-2"
Jag hade inga som helt föraningar, trodde som sagt var att vi helt missat denna månad, blev mensen kom ju liksom bara aldrig. Jag är aldrig sen, kanske 1 dag för tidig varje månad, men nu kom det en liten konstig rosa flytning och jag började ana att det kanske var något som faktiskt skedde inuti ändå..
Jag är i vecka 4+2 (vecka 5 ?) och har BF den 22 april.
Ska till BVC om en månad. Är det någon som har varit på Mama Mia/ Karlavägen? Tips eller synpunkter?