Inlägg från: Mammis2011och2015 |Visa alla inlägg
  • Mammis2011och2015

BF april 2016

Gravid med nummer tre. Födde min tvåa i mars men hon dog kort efter förlossningen och efter det har vi försökt med nr tre. storasyster har just fyllt 4 och pratar bara om att få ännu ett småsyskon. förra månaden fick jag mf och innan mensen kom tillbaka blev jag gravid igen. Går allt som det ska så väntar vi med samma bf som lillasyster. 
    Mätt hcg på gyn och vi vet att graviditeten löper på som den ska än så länge. jag bor i stenugsund utanför göteborg. 25 årig sjuksköterska med barnmorskedrömmar. nästa höst kommer jag komma in

• Mammis2011och2015
    Elyssa81 skrev 2015-08-15 11:54:21 följande:
    Åh vad tragiskt det du fått gå igenom . Håller tummarna denna gången och välkommen till gruppen!
    ja det är verkligen en tragedi och det var så oerhört traumatiskt allt .men meya fins hos oss varje steg v tar och nu försöker vi tänka positivt och fokusera på nästa
    graviditet
  • Mammis2011och2015
    squib skrev 2015-08-15 12:30:16 följande:
    Grattis och man måste tro att det går vägen. Är du leg. sjuksköterska alltså? Hur lång tid är utbildningen till barnmorska? Jag har lurat lite på det, trots att jag bara ska börja termin 2.
    ja jag är sjuksköterska. barnmorskeprogrammet är tre terminer.  
Svar på tråden BF april 2016