Inlägg från: Emmmmm |Visa alla inlägg
  • Emmmmm

BF april 2016

Precis plussat i morse :)) BF i april om allt går vägen :)

• Emmmmm

Andra barnet förresten. Första kommer vara 2 år när nr 2 kommer :S hi hi

• Emmmmm

Ang lakrits så är det väl i obcena mängder då det kan ge högt blodtryck (som inte är så bra som gravid). Så ni kan nog tagga ner lite ;))

• Emmmmm

Sett ett litet hjärta picka idag på UL. V 8 vart jag bakåtflyttad till ????

• Emmmmm

Räknade man från första dag i senaste mens så slår det på två veckor. Men jag hade förskjuten ÄL. Vet inte varför det dyker upp massa frågetecken efter det jag skriver. Ser ut som jag är undrandes

• Emmmmm

Symtomen kan verkligen variera. Vet inte hur många gånger jag inte kände mig gravid längre sist. Och då under hela graviditeten. När jag först fick MA en gång så märkte jag ingen större skillnad och då hade fostret varit dött i ca 4 veckor tills jag började blöda och åkte in o kollade. Förra graviditeten som gick bra så fick jag också blödning i v 10 men det avstannade och efter lite väntan så kom en bebis tillslut. Så svårt att säga hur det brukar vara

• Emmmmm

Hade också problem med Niferex Paulina. Testa Duroferon istället

• Emmmmm

Har mått likadant pauliina. Första grav efter ca 8 års försök slutade i MA v 12/v13. Andra grav gick bra men det var mycket oro varje dag och svårt att njuta av grav. Denna tredje grav är det återigen så mycket oro för att jag knappt har några symtom (vilket jag iofs inte hade ens den grav som resulterade i bebis). Har fått se ett hjärta slå och dags för UL om 3 veckor igen. Men när jag fick MA så hade jag sett ett hjärta slå i v 8 så det känns ovisst. Jag försöker bara tänka bort den här grav ett tag till och inte känna efter så mycket. Det som sker det sker liksom. Men jag är rädd för missfall igen pga svår smärta och massiv blödning sist :(

Svar på tråden BF april 2016