kapten bombus skrev 2015-08-12 20:45:43 följande:
Jag har haft ett missfall och det började med lite blod, sen någon brun flytning och sen kom allt. Jag hade ingen molvärk dock..
Det ska ju vara vanligt med blödningar under graviditeten så det behöver inte betyda något att du fått en blödning, jag håller alla mina tummar för dig!
Tack vad snäll du är :) jag hoppas på det bästa men såklart man blir nojig :p
Idilia skrev 2015-08-12 21:14:34 följande:
Mitt mf började med lite blod och molvärk. Fick det på kvällen och det kom bara lite, lite. Men sedan på morgonen efter kom det mycket rött blod och då var det ganska uppenbart var som var på gång.
Men molvärk har jag nu med. Och nu har jag massa symtom så det är inte missfall på gång. Så det behöver ju inte betyda något. Det bästa är väl att vänta och se, även om jag vet hur svårt det är.
linuslotta skrev 2015-08-12 21:22:46 följande:
Hej
Jag har haft missfall ett par ggr tyvärr. det har oftast börjat med en lättare blödning och sedan ett par dagar senare fått kraftigare blödningar som typ mens kraftigt (eller hur jag ska förklara) Har aldrig haft någon värk, "bara" lite molnande värk.
Det du upplevt behöver inte vara missfall. så oroa dig inte för mycket för det än.
Tack för era svar tjejer :) fortfarande lite lätt blödning men bara när jag går på toa...känt mig öm i brösten fram tills idag, som nu har försvunnit ..så från nu ikväll har jag bara känt mig så ogravid :(
Men hoppas ändå att det inte behöver vara ngn fara :)