• Joni

Första barnet 2016 (Stockholm)

Är det någon som har tänkt att gå någon annan kurs? Profylax eller nåt annat?

• Joni

Är det någon som tänker eller inte tänker vaccinera sig mot säsongsinfluensan? Vad har ni får för rekommendation av BM?

• Joni
    Nils-Eric skrev 2015-11-14 17:09:43 följande:

Idag för tredje dagen i rad kan sambon känna att Lilleman sparkar. Sån magisk känsla!

Vad roligt att ni har börjat känna, nu kommer sparkarna bara att bli kraftigare och kraftigare :)
  • Joni
    junibarn19 skrev 2015-11-19 14:29:41 följande:

Är det någon mer än jag som börjat läcka bröstmjölk? Har läckt två kvällar i rad. Är i v.27

Vad häftigt, men kanske lite jobbigt med :p är i vecka 32 och har inte läckt någon mjölk än.
  • Joni

Vecka 34 för min del, det går fortfarande väldigt bra men har börjat få rejält ont i bäckenet vid ansträngning. Eller efter ansträngning snarare. Har valt att ta ut en dags semester varje vecka fram till jul nu för att få mer vila.

Nästa besök BM är om en vecka! Går varannan vecka nu eftersom det närmar sig.. Och lillkillen är redan fixerad :)

• Joni
    Nils-Eric skrev 2015-12-02 20:58:36 följande:
    Nu närmar det sig för dig! SPÄNNANDE!
    Bara 6,5 vecka till bf nu, vad hände med tiden?! Men det är väldigt spännande, längtan blir bara större och större :)
  • Joni
    Jamas skrev 2015-12-02 23:11:25 följande:

Åh vad långt du kommit! Finns det något du kan göra mot smärtan eller är det bara att härda ut nu de sista veckorna? Du får hålla oss uppdaterade :)

Har skaffat ett bälte som ska hålla ihop bäckenet om jag är ute och går mycket.. Annars är det bara att tänka sig för med ansträngning, storstäda och adventspynta är inte att rekommendera :)
  • Joni

Den senaste veckan har jag väldigt tydligt märkt när min lillkille får hicka, tycker lite synd om stackaren. Någon annan som känt av det?

• Joni
    mirakelspektakel skrev 2015-12-03 10:26:33 följande:
    Vet du om att det finns en jätte aktiv BF januari tråd?
    Har sett att den finns ja :) men där är folk från hela Sverige va?
  • Joni
    mirakelspektakel skrev 2015-12-03 10:26:33 följande:
    Vet du om att det finns en jätte aktiv BF januari tråd?
    Har sett att den finns ja :) men där är folk från hela Sverige va?
Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)