Första barnet 2016 (Stockholm)
Det där med att lägga ut bilder är jag ingen höjdare på, men här kommer en jag iaf tror blir vriden åt rätt håll :)
Det där med att lägga ut bilder är jag ingen höjdare på, men här kommer en jag iaf tror blir vriden åt rätt håll :)
Hello tjejer! Det har väl inte gått nå vidare med min arbetsgivare gällande ansökan om graviditetspenning..... hon skrev på papprena men beskrev inte mitt arbete för 5 öre, hon skrev ist... " Camilla jobbar som mottagningssköterska. Hon pratar mkt i telefon och tar patienter där i mellan, Camilla har inte ett tungt fysiskt arbete"...
Mmmm skitkul, alltså blir så nedrans irriterad, själv har jag ju beskrivit allt jag gör vilket är väldigt mkt, jag vet dock anledningen till att hon skrev som hon gjorde. Hon vill för allt i världen inte att jag ska få igenom detta då vi har stor personalbrist och att hon fortfarande inte anställt någon för mig när jag försvinner... men jag hade inte ens tänkt försvinna på heltid om jag fortfarande skulle må bra utan typ jobba 75% och få gå hem liiite tidigare på dagarna, när jag sa det ifrågasatte hon bara hur jag kunde vilja det, "är väl inge kul å bara gå hemma" alltså suck!!! handlar ju om att kunna gå hem typ kl 15 ist för 17. OCh vi har sjukt mkt hela tiden då vi konstant är underbemannade så jag känner mig konstant stressad å helt slutkörd..... :(
Vad spännande! Joni, din bebis kommer ju på ett eller annat sätt kommer att vara ute om en vecka :) Känner du fortfarande ingenting?
Har era bebisar fixerat sig? Min ligger med huvudet ner sen v29 men ingen fixering..har ni känt av förändringen?
Önskar ett stort lycka till! Minst två bebisar kan ju komma när som helst nu :)
10 dagar nu! Sätts igång på måndag om han inte kommit innan, är då 42+0. Känns ju skönt att ha ett slutdatum men vill gärna att kroppen själv sätter igång förlossningen, fått för mig att det blir lättare i alla fall :)