Inlägg från: Nils-Eric |Visa alla inlägg
  • Nils-Eric

Första barnet 2016 (Stockholm)

Bebisfeber84 skrev 2015-11-23 18:03:56 följande:

Nils-Eric (vad står ditt namn för förresten?) - har Du börjat få mage än? Bild?

Det är lagkapten i AIK Ville döpa Lilleman till Nils men det har sambon sagt nej till. Haha!

Bild från förra veckan (v22)
  • Nils-Eric

Tycker så synd om er som spyr.

Jag mår verkligen toppen. Full av energi och känner inte av att jag är gravid. Börjar inse att det kanske inte är så vanligt(?)

Så jag är väldigt tacksam. Framförallt nu när jag jobbar kväll u princip varje dag samtidigt som vi håller på att flytta... :-S

Hoppas verkligen att ni som mår dåligt mår bättre!

• Nils-Eric
    Bebisfeber84 skrev 2015-11-24 10:42:05 följande:

Hej, det syns verkligen inte att du är gravid- undrar hur det är möjligt? :) har läst om folk som inte vetat att de är gravida- undrat hur det är möjligt men då funkar nog deras kropp som din. Längtar du efter mer mage?

Väldigt mycket. Jag har blivit MYCKET större men har liksom ingen riktig babybula. Jag ser bara tjock ut! Alla kläder passar fortfarande men sitter inte snyggt.

Lilleman sparkar dagligen, förutom det känner jag mig inte gravid alls. Skönt på många sätt så jag ska egentligen inte klaga.

V.23 idag och jag blir större för varje dag så kulan är nog snart här!
  • Nils-Eric
    Bebisfeber84 skrev 2015-11-24 17:04:44 följande:

Du är inte stor för fem öre! Njut bara ! Själv har jag värsta bulan haha och känner mig väldigt gravid. Men jag mår väldigt bra! Hur är det annars? Hur långt innan ska du gå hem?

Jag mår super. Inga krämpor, cravings eller annat. Hur mår du?

Planen är att jobba till tre veckor innan Själv?
  • Nils-Eric
    Jamas skrev 2015-12-02 09:01:16 följande:

Nu börjar man allt skymta bulan iaf! :) Allt fint här, v24 för mig idag och en (hittills) kräkfri morgon. Och nu sparkar bebisen så sött och så mycket att jag ändå förlåtit den för allt :)

När har ni nästa bm-besök?

Jag har mitt samma dag jag går in i vecka 27!

När har du ditt?
  • Nils-Eric
    Joni skrev 2015-12-02 10:13:04 följande:

Vecka 34 för min del, det går fortfarande väldigt bra men har börjat få rejält ont i bäckenet vid ansträngning. Eller efter ansträngning snarare. Har valt att ta ut en dags semester varje vecka fram till jul nu för att få mer vila.

Nästa besök BM är om en vecka! Går varannan vecka nu eftersom det närmar sig.. Och lillkillen är redan fixerad :)

Nu närmar det sig för dig! SPÄNNANDE!
Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)