Jag HATAR verkligen att vara gravid
Tack tack tack för denna tråd!!!!!!!! Jag älskar er!!!!
Men hatar min graviditet något så förbannat. Jag är i vecka 24 och jag orkar seriöst inte mer. Varit deppig sen vecka 6 och även spytt sen dess. Klarar inte AV att höra tjat om den här jävla graviditeten mer!!!!!! Jag VET att jag ska få barn jag har liksom fattat det. Kan inte alla andra bara fatta och släppa det också? SÄRSKILT svärföräldrar???????
Vet inte hur många gånger jag tänkt på abort. Men jag har intalat mig själv om att jag ville ju ha barn. Att det är hormonerna som spökar. Detta är min första och jag kan inte tänka på framtiden utan att överösas med ångest. Alla som ska känna på magen, vad fan lider ni av, vill spy på er.
Kan inte besöka mannens föräldrar längre. Det funkar inte. Har sagt att dom måste ta avstånd för jag KAN inte prata om det. Det respekterade dom INTE utan skulle tjata,klämma, känna, tjata om att dom måste få fota min mage snart???? NEJ Tack. Tänker aldrig mer besöka ert hus. Höll på att börja gråta. Handla en kasse barnkläder i v 15 var ju verkligen att ta avstånd. Usch spyr galla.
Men vill tacka för denna tråd och kommer att följa den från och med nu. Är 21 och vill verkligen aldrig vara med om detta igen.
Kram till alla er jag hoppas det löser sig för er. Likaså för mig.
Välkommen till tråden där vi inte lindar in det. :)
Ursäkta mig men dina svärföräldrar låter som riktiga stolpskott. Förstår att du är vansinnig och inte vill träffa dem. Så himla okänsligt och respektlöst det låter. Kan din man ingripa och be dem tagga ner? Fota magen, jag hade dånat.
Försök till tröst: Det ÄR hormoner som spökar och det kommer att lösa sig för oss allihop men det gör ju inte bördan mindre när man är mitt i skiten. Själv närmar jag mig nu vecka 30 och är förbannad 90% av min vakna tid. Vi ryker ihop här hemma tio gånger om dagen och jag tycker min sambo är en idiot som inte biter sig i tungan och intar en mer diplomatisk hållning när han vet hur fort jag tänder till för minsta lilla skitgrej. De som varit med och tillverkat barnen borde förbanne mig visa sin tacksamhet varenda dag för att vi lider oss igenom detta i 40 veckor. Fatta hur lång tid det är. Är trött så jag stupar snart och längtar efter en redig grogg.