Jag HATAR verkligen att vara gravid
Jag har verkligen haft en skitgraviditet, som fått mig att kräkas, svimma och kanske kostat mig mitt jobb - och den verkar aldrig vilja ta slut! (v 41 nu)
Illamående från v 7 som gjorde att jag först gick ner i vikt och förmodligen frisatte varenda tungmetall jag någonsin fått i mig. Har inte tränat över huvud taget på 8 månader och tappat alla muskler jag haft. Lyckades på något sätt gå upp 10 kg, i princip allt mellan v 20-30, men har inte haft någon som helst ork. Hela tiden varit humörpåverkad och så låg att jag knappt velat träffa mina vänner.
Nu när jag närmar mig mål känns det lite bättre. Kika på mina blogg om ni vill ;)
slacklinerblog.wordpress.com/barn-babis/mammatraning/
Framför allt ni som lider av foglossning, Jag är sjukgymnast och har skrivit mycket om hur man kan tackla det!
jag har precis öppnat din dagbok och stötte direkt på din inlägg om överrörlighet! jag är precis så överrörlig upp till 9 punkter på din skala, och haft en hemsk foglossning förra graviditeten, nu är gravid igen och fruktar redan i för väg inför foglossning :(
Vad skulle du rekommendera mig att läsa i din blogg om både överrörlighet och foglossning och hur man övervinner dem??
tack :)