Jag HATAR verkligen att vara gravid
Här är en till som hatar ALLT med att va gravid.
Jag orkar inte mer.
Här är en till som hatar ALLT med att va gravid.
Jag orkar inte mer.
Jag är i vecka 13 så jag var verkligen långt kvar..
Var hos läkaren och grät ut idag och jag bor inte i Sverige så gränsen för abort är imorgon vilket jag inte kan ta en beslutning till så det är bara att kämpa på :(
Jag fick sömntabletter utskrivet igår av läkaren så jag tänkte försöka sova bort julen..
Jag gjorde slut med mitt barns far igår.
Är i vecka 14 och fullkomligt hatar allt han gör sedan 7 veckor. Jag står inte ut med honom!
Sex? Haha 8? Veckor sedan? Minst!
Jag orkar snart inte mer.
jag undrar när all skit vänder?
Kan man plötsligt bli lycklig en dag? Eller är det såhär pissigt tills man föder?!
I vilken vecka är du? Inom mödravården brukar de hävda att värsta hormonstormen lugnar sig vid v 16 men jag vet inte jag. Gå och prata med en psykolog/terapeut och se till att sova så mycket du kan. Det är egentligen de enda råden jag kan ge. Trötthet gör att allt blir ännu tyngre, det är åtminstone min upplevelse.
Är det bara mig som inte haft sex sedan barnet blev till? (20 veckor)
Jag har n o l l lust.
Och ful som en gris känner jag mig :(
Amen alltså det är ju ett skämt.
Jag kan inte se mig själv ha sex mer!
Iallafall inte på jävligt länge!
Jag är helt osexuell!
Jag ska iallafall sterilisera mig innan någon form av Sex igen för barn nr 2 blir det INTE sanna mina ord!!
Alltså detta är mitt första barn... Är det bara jag som har så fruktansvärt hypade svärföräldrar? Som beter sig som om det är deras barn som väntas komma? Bland annat köpt kassar med barnkläder som är citat "tvättade och klara"? Jag trodde typ man fick nått plagg som gåva när barnet var ute, detta känns bara hysteriskt. Livrädd över hur det blir när ungen är ute......
Har haft 2 riktiga pissdagar.
Ser inte mening med något och tycker inget är kul. Jag har varit enormt röksugen har inte rökt på 21 veckor nu och den sista tiden är det det e n d a jag tänker på.
Är i vecka 26 nu och kan inte se hur jag ska hålla detta ut. Jag har bara lyst att hamna i koma resten av tiden ????
Jag är så jävla less på det här!!
Jag känner inte alla det är värt det!!
Fy fan!!
Blä!!! Jag har haft en tuff vecka psykiskt. Skönt att nästa vecka bara är 4 dagar, synd bara att vi har apmycket att göra på jobbet... Ska till barnmorskan den 30:e, jag ska diskutera med henne att sjukskriva mig på deltid eftersom jag inte mår psykiskt bra och är väldigt trött.