Jag HATAR verkligen att vara gravid
Underbar tråd. Jag är gravid med andra barnet. Men det känns som nån utomjording tagit över min kropp och mina känslor!! Hela min tillvaro går ut på att sova.. Och sover jag inte, så är målet att sova :)!
Som jag längtade efter plusset... Jag hade verkligen glömt bort första graviditeten, fast jag led av hyperimesis, låg inlagd med dropp, blev jättedeprimerad och fick ta antidepressiva, fick ångestattacker mm!! Samma sak den här gången, förutom att jag från första början krävde lergigan comp och primperan!! Herregud vad vi kvinnor måste utstå. Har sluppit inläggning iof. Är i v 21 btw..
Jag hatar att behöva gå upp på mornarna och masa mig iväg t jobbet för att kräkas där några gånger..
Jag hatar att vara trött. Aldrig utvilad.
Vill vara mig själv igen! Att min man står ut med mig är ett under... i 15 veckor har jag inte tålt hans lukt. Slutade t.o.m. att dela säng för att slippa kväljningarna. Haha!! Nu är det lite bättre som tur är.
Har konstant dåligt samvete över att jag inte vill leka med min söta treåring.
Och julen, det enda som jag ser fram emot är att åka hem till släkten, och så lite fint om ursäkt och sen gå och lägga mig!! :)