Inlägg från: Anonym (Zfx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Zfx)

Jag HATAR verkligen att vara gravid

Vem fan var det som kom på att marknadsföra graviditet som nått rosa flufffluff på moln??

Mår så sjukt dåligt, nedstämd, orkar inte bry mig om nått, är allmänt trött på livet, velat fram å tebax om abort (har dock kommit fram till att det blir ingen abort så länge som jag önskat mig ett barn), trött, illamående from hell (kräks inget än), kan inte äta det jag vill, min sambo kan definitivt inte äta det han vill... Sexlusten är noll, vill inte ha någon nära mig alls...

Magen lever sitt egna jävla liv...

Jag är i v. 8.... :( Hur i helvete ska jag kunna stå ut om det fortsätter såhär?

• Anonym (Zfx)
    Anonym (Godegudvarbarmhärtig!) skrev 2015-10-19 20:22:10 följande:

Håller med dig! Var ingen som berättade hur pissigt jobbigt det var, bara hur mysigt lullgulligt...

(du får räkna ner till första ultraljudet, det är iaf mysigt)

Haha ja, det läääängtar jag till, trots att jag inte får göra det förrän i januari.. Funderar på å göra det tidigare privat :)

Av alla som har vart/är gravida har jag fått höra hur mysigt det är.. I helgen berättade vi för min mamma, å hon sa precis som det var.. Att det e ett jävla virrvarr med alla hormoner å att jag kommer att må piss å skit.

Jag var så tacksam för att hon inte lindade in det utan sa som det var :)
  • Anonym (Zfx)
    Anonym (Godegudvarbarmhärtig!) skrev 2015-10-26 17:13:24 följande:

Inget kub i v 13?

Bra att hon är ärlig. Min moster sa att hon knappt märkte det, för hon läste inte massa böcker och hörde därför inte talas om alla krämpor. Min bror(!) menade samma sak - inbillar man sig inte lite för att man läser så mycket? - Pfft! När man ligger och kräks på golvet för att sambon har druckit kaffe innan han kom hem och lipar för att man kräks upp den där smörgåsen man precis lyckats pilla i sig. Det är INTE inbillning! Och nej det är inte mysigt...

Men räds icke, illamåendet går över. Nu gråter man bara på kvällarna för att man inte kan röra sig, eller sova, eller för att man på nåt sätt måste gå och kissa igen... (jag är inte bitter)

Nix :( Inget alls...

Usch fy fan för kaffe el vitlök för den delen med... Yyyrrrkkkk
  • Anonym (Zfx)

Ja, det e den mantran som går här hemma...

Det är värt det! Det är värt det..!

Dom här senaste veckorna har vart ett helvete å jag har ju aplångt kvar... Jag hoppas innerligt att detta avtar.. Om inte så överväger jag att detta e min första å definitivt den sista...

• Anonym (Zfx)

Är det bara jag som vill sticka å dra å bo på hotell i några veckor utan man å barn?? Dom går mig verkligen på nerverna! Idag har jag bara velat kasta in mig i bilen å dra! All denna jävla humörsvängningar å hormoner!!! Hatar skiten!

• Anonym (Zfx)

Hej tjejer!

Går in i v 18 imån... Har blivit lite bättre men har legat sjuk i tre veckor snart...

Är inte lika less på min sambo el hans beröringar längre. Kan vara att jag hamnat i en lyckobubbla för tillfället.. Vem vet...

Illamåendet har avtagit, tröttheten har kommit tillbax.. Sover gärna PN på två-tre timmar på dagen å somnar gott sen på natten...

• Anonym (Zfx)
    Anonym (Jr) skrev 2015-12-28 09:59:42 följande:

Nu är skiten över! Inatt kom min lilla prinskorv, i v 35.

Självklart finast i världen! =)

Trots att han är värd varje sekund av lidande kommer det inte bli fler nu, det kommer jag stå fast vid!

Nu ska vi bara ta oss igenom cancer-träsket också så hoppas jag att nästa år blir bättre än det här!

Supergrattis!

Klart att ni gör, nu har ni fått extra energi utav eran prins <3
  • Anonym (Zfx)

Usch å fy å pest!

Sammandragningar, illamåendet är tillbaka, foglossning from hell, svullna ben så stödstrumpor är ett måste... "Bara" 12 veckor kvar...

Svar på tråden Jag HATAR verkligen att vara gravid