Syskon mars/april-16 Stockholm
Hej!
Om allt går väl får vi ett syskon precis i början på april. Vi har en son sen tidigare som är 18 månader. Någon fler som bor i sthlm som är i liknande sits och vill följas åt :)?
/N
Hej!
Om allt går väl får vi ett syskon precis i början på april. Vi har en son sen tidigare som är 18 månader. Någon fler som bor i sthlm som är i liknande sits och vill följas åt :)?
/N
Vad kul med svar :)
Den största skillnaden mot förra graviditeten är ett fett illamående. Har köpt sea band idag så får vi se. Sen håller jag med om att man inte har lika stor koll på veckor och dagar som förut, och jag googlar inte alla matvaror frenetiskt heller :) Hur mår ni alla? Illamående? Trött?
Jag har valt Barnmorskorna i Gamla Stan. Jag tror de har någon koppling till BB Sthlm men jag är inte säker. Min kompis sa att de var hur bra som helst.
Förra gången var vi på MamaMia Söder. Helt OK men jag klickade inte riktigt med min tjej där. Inte så att vi inte kom överens men jag kände aldrig att jag blev "omhändertagen" där
Vi har en Bugabol Donkey så vi köper helt enkelt en till liggdel. Jag tror det kan vara skönt om storplutten (som iofs är 27 månader när syskonet kommer) vill vila efter föris
Exakt! Vi hade den som enkelvagn med vår son (använder mest sulky nu). Den är rätt bred även när det är en enkelvagn men funkar bra :)
Hej alla nya, kul att vi blir fler! Har inte riktigt börjat tänka på vagnfrågan än, men visst är det Bugaboo Donkey som kan "skjutas ihop" och bli typ en enkelvagn om man bara har med ett barn? Har för mig att jag hört om en sån variant, verkar sjukt smidigt.
Jag har tyvärr fått missfall. Önskar er alla lycka till med era graviditeter!