• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • backsvala

Jätte stort grattis till er alla! 

Hoppas innerligt att alla våra små frön vill vara kvar och förgylla våra liv! <3

• LjuvaMirakel

Grattis och välkomna alla nya plus!! =)

• EmPe

Grattis till alla nya!

Sorry om jag ältar men vet fortfarande inte vad som händer. Gjorde ett nytt cb-test precis (det nedersta) och det ser likadant ut som det andra som togs i lördags och i måndags. Någon som har erfarenhet av svaga streck men ändå gått en hel graviditet? Och varför visade stickan i morse nästan ingenting? Man blir förvirrad..

• Liam05

BIM-3 ingen mer värk men blöder klart rött blod, missfall på g?

• Symetrical
    EmPe skrev 2015-07-30 14:58:20 följande:

Grattis till alla nya!

Sorry om jag ältar men vet fortfarande inte vad som händer. Gjorde ett nytt cb-test precis (det nedersta) och det ser likadant ut som det andra som togs i lördags och i måndags. Någon som har erfarenhet av svaga streck men ändå gått en hel graviditet? Och varför visade stickan i morse nästan ingenting? Man blir förvirrad.. phph4TW3711277.jpg

Jag tycker då att nedersta ser starkare ut!
    Kan inte ägget fäst sent då..?
  • Land1991

Hej på er alla igen!

Kanske lite tidigt tänkt men håller på att skaffa en hemlig grupp på Facebook som man kan vara med i, den kommer att vara hemlig så det är ingen oinbjuden som kommer in utan bara glada blivande april mammor

Jag var med i en när jag var gravid förra gången men slutade dok i missfall men det blev extremt mkt stöd från gruppen!

Så ja hojta till om du vill bli inbjuden

• Symetrical

Tack så mycket!

Jag är 31 år, har en son på 2,5 år (född jan -13)
    Förlovad (med han den där som är som ingen annan för mig) och vi bor i hus i Tyresö lite söder om Stockholm.
    Bott i Stockholmstrakten i 12 år, men kommer ursprungligen från Skåne.

• LjuvaMirakel
    Liam05 skrev 2015-07-30 15:13:32 följande:

BIM-3 ingen mer värk men blöder klart rött blod, missfall på g?

phpfLv4gX26878.jpg

Åh.. Jag har så dålig koll när det kommer till blödningar under graviditet. Vissa blöder ju faktiskt utan att det betyder något illa. Men ring BM eller liknande kanske? Och sedan är det väl bara den där olidliga väntan som ovissheten i en graviditet innebär =( Håller tummarna hårt för dig.
  • LjuvaMirakel

Helt klart en ökning sedan första testet den 26:e. Så svårt att förstå att jag verkligen är gravid och att jag förhoppningsvis får bli mamma igen. Ofattbart! Så lycklig men rädd samtidigt.

• Mlady

Hoppar in här :) hade sista mensen 5:e juli och är enligt gravid appen 4 (3+4) veckor gången.

Har redan en massa symptom och detta är första barnet.

Plussade igår och vi är sååå glada :)

Svar på tråden Aprilbebis 2016