Inlägg från: Anonym (haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (haha)

    Hjälp!Korven har fastnat mellan bena på mig

    Asså är det här samma person som skapade tråden om gurkan i fittan ?? Asså det här måste va ett jätte inteenet troll eller nått !! Men jalafall nu har jag läst om en gurka som satt gick sunder i fittan och nu en korv vafan är det med folk skaffa en dildo dom kostar inte en förmögenhet !!!

  • Anonym (haha)
    Anonym (Hejohå) skrev 2015-07-24 17:19:07 följande:

    Vissa kanske vill ha just korv eller gurka! Låt folk onanera med vad de vill.. :)


    Men visst får dom använda mat varor i fittan men det är ju samma person (tror jag) som har startat både den här och den om gurkan då det va en person som sa att personen i den anndra tråden skulle prova en korv istället så den här tråden dök upp ett par minuter efter det liksom hallå !!
  • Anonym (haha)
    Anonym (??) skrev 2015-07-24 17:30:47 följande:

    HUR kan en korv fastna där??? Har du knivblad i fittan?


    Haha !! Bästa jag läst idag och då har jag läst mycket i tråden (hjälp gurkan har fasnat i vaginan) haha
  • Anonym (haha)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-07-24 18:46:23 följande:

    Vilken korv var det? Falukorv?

    Prova med kondom nästa gång?

    Har du nån tång hemma?


    Wtf ?? Har du själv kört med falukorv eller ?? Och varför ska hon använda tång ska hon köra upp en tång i fittan ??
  • Anonym (haha)
    Anonym (korven) skrev 2015-07-24 19:04:48 följande:

    Jag är jäte rädd nu!


    Haha wtf kan du unte få tag i riktig kuk ??
  • Anonym (haha)
    Anonym (Hejohå) skrev 2015-07-24 20:03:50 följande:

    Men man kan ju undra vad ditt problem är? Jag får riktig kuk när jag vill men vill ändå ägna mig lite åt mig själv för det.. Döm inte ut folk, låt dom göra som dom vill med vad de vill..


    Ja leka lite med sej själv kan man men med mat wtf ??
  • Anonym (haha)
    Anonym (Hejohå) skrev 2015-07-24 21:02:15 följande:

    Ja? Det är nog inte det konstigaste folk pysslar med ska jag tala om.. Och alla går igång på olika saker så är det bara. :) och ibland tar man vad man har..


    men alvar du kan ju inte vara seriös ?? Akulle ju om jag va en brud åtminstonde köpa en fucking dildo !!
  • Anonym (haha)
    Anonym (Hejohå) skrev 2015-07-24 22:10:37 följande:

    "Fucking dildo".. Hur gammal är du? De flesta har nog en dildo men gillar att föra upp annat ändå. Annan känsla, osv.. Eller bara för att. Du skulle nog förstå bättre om du var tjej eller åt minstone lite mer mogen.. Vissa har fetisher och andra dragningar till saker dessutom. Var lite öppensinnad. Annars blir du själv tråkig att ha sex med i längden...


    Men du innan du kallar mej omogen så kan du ju tänka på en sak det är du som gollar och dra med dej en korv till sängen och ja jag har också fetisher men inte fan med mar jalafall just nu har jag en brud som gillar att bli fast knyten tex så ja jag hajjar att man tänder på vissa saker men en korv och gurka hallå ??
  • Anonym (haha)
    Anonym (:D) skrev 2015-07-25 00:04:49 följande:

    Men asså, om du lägger på lite gurkmajjo och så ber du nån riktigt körvsugen att trycka i sig det hela, så långt det bara går.

    Sen lägger du dig på rygg och liksom drar upp benen så du får in luft bakom korven (inne i fiffi alltså) - och så 'attjo' - så flyger den resterande körvbiten ut som ingenting! *ger förslag*


    HAHA skönaste i den här tråden jalafall :P joina gurk tråden också !!
  • Anonym (haha)
    todo nada skrev 2015-07-25 00:16:12 följande:
    Ah, bygga upp ett undertryck bakom korven..? Attjo-plopp typ...?

    Jag röstar för detta tipset iaf, det bästa hitills.
    annars kan man prova vaskrensaren ;) om du vet vad jag menar :P
  • Anonym (haha)
    Anonym (korven) skrev 2015-07-25 00:20:35 följande:
    Jag antar någon körvsugen person är någon person som tycker om speciella korvsorter?
    ts är det du som startat gurktråden också ?? eller har du läst den ??
  • Anonym (haha)
    Anonym (korven) skrev 2015-07-25 00:29:20 följande:
    Nej,jag har bara startat denna tråd!

    Jag e så orolig.
    asså snälla jag ber dej sluta trolla runt asså läs gurktråden så får du dej ett jävligt gott skratt haha jag känner fan på mej att du har läst gurktråden och såg när dom börja snacka korv asså
  • Anonym (haha)
    Anonym (korven) skrev 2015-07-25 00:38:18 följande:
    Nej,jag har inte läst den andra tråden!

    Vad är ditt egentliga problem med att hoppa på mig som orolig ts?!
    shit har skrivit med så många idag så jag du anar inte det spåra ur lite i gurktråden men nu är vi igång igen men jag vet att du bara trollar

    TROLOLOLOLOL som dom brukar säga ;) men lycka till med din korv du prova vaskrensaren en sån där men sugplop den bygger upp vakum för att få det att släppa det kan nog få ut din korv ;)
  • Anonym (haha)
    Anonym (korven) skrev 2015-07-25 00:42:29 följande:
    ??
  • Anonym (haha)
    Anonym (Dejavu) skrev 2015-07-26 08:52:01 följande:

    Gurktråden fick mig också att skratta, ok att man använder en gurka, men TS försökte skulptera den till en kuk hahahahaha!!!!!!


    Synd att gurk tråden dog bara :/ har fan inte garvat så mycket på länge haha
Svar på tråden Hjälp!Korven har fastnat mellan bena på mig