vad ska jag göra
Jag är en kille på 24 som gick på oxynorm och roppar och rökte även lite majja i perioder när jag va mellan 14 och 18 men jag tryckte i mej ganska mycket roppar när jag va 15 och oxy tryckte jag i mej kanske 6 stycken 20 mg per dag från jag va 16 tills jag va 18 sen tvingade min då varande tjej mej att flytta med henne till stockholm och vi hade det bra i ett par år fram tills hon blev gravid med våran dotter som nu är 1 och ett halvt men för cirka 7 månader sen va hon otrogen och gick till honom och lämnade mej själv kvar och under den här tiden som jon jållt på har jag börjat fått tillbaka suget efter droger igen fick en burk med 98 oxy 20 mg av en gammal polare från när jag höll på med skiten och jag har sånt jävla sug att bara trycka i mej några stycken och lägga mej och sova men samtidigt vill jag inte fasna igen då jag ska ha dottern varannan vecka från och med måndag min dotter är mitt allt men finns saker i mitt huve som jag inte kan bearbeta som gör att jag vill börja med oxy eller nå annat fick en återfall när jag va 21 då jag bröt 6 revben i en bil olycka och fick massa skit utskrivet :/ men inget av det här är jag stolt över eller ens tänker berätta till min dotter iframtiden men jag vill inte fasna i nått skit igen för dotterns skull :'( vad fan ska jag göra !!!!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-24 03:31
Har även testat många andra droger och jag ber om ursäkt för stav fel
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-24 03:56
Ni får gärna dömma mej om ni vill men ha i tanken att när jag va 14 blev jag ner tryckt och dum förklarad och när jag va 14 såg jag min bror bli ihjäl höggen han fick en kniv i halsen och jag gjorde värkligen allt för att försöka rädda honom men han dog i mina armar innan ambulansen han komma och jag har sett så sjuka grejer som inget barn ska behöva se eller ens höra talas om och nej jag har inte vart någon ängel jag heller men jag fick aldrig hjälp fick inte ens gå till psykolog för mina föräldrar eller nått och har man sett någon som stog en jävligt nära bli sönder stucken med en kniv så borde man få hjälp :/ min bror skulle vart 27 idag om inte han hade fått en kniv i sej :'( men skit samma dömm mej om ni måste men jag ville bara prata ut och Skriva av mej lite och jag vill värkligen inte ner i skiten igen så om någon har nå bra tips på hur man låter bli skiten så säg till