Konservativ skrev 2015-07-24 11:57:35 följande:
Varför är det ett frågetecken i rubriken?
För att FL:s script inte klarar av att ta in vissa tecken när man kopierar och klistrar in från andra sidor. Det frågeteckenet är förmodligen ett tankestreck: "-"
.
Konservativ skrev 2015-07-24 11:57:35 följande:
Det som överraskar mig mest är att det går så dåligt för KD. Jag hade hoppats lite på dem som ett konservativt parti men inte ens den nya ledningen verkar klara av det och jag har förstått att det egentligen bara är den nya ordföranden som är ny. De andra är det gamla misslyckade gänget som sakta men säkert sett till att KD går in i historien.
Jag är inte förvånad att SD ökat. Det är storleken på ökningen som är förvånande. Vad säger andra mätningar under sommaren?
KD:s partiledarinna är ju mammaledig. Reserven Jakob Forssmed försöker bara hålla skutan flytande.
Vi får nog vänta till EBT är tillbaka för att se om det verkligen finns något mer än varmluft att hämta där.
Givet läget finns det ingeting som är förvånande med SD:s tillväxt. SD spelar just nu ensamma på plan mot tomt mål efter de sju andra för närvarande står paralyserade vid sidan om och inte ens vågar sig in på plan.
Vi får väl se när/om de vågar börja bjuda på motstånd.