Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

SD näst största parti just nu!

Fortfarande 3 år kvar. Med alla kriminella personer de har i sitt parti kommer de att ha sprängt sig själva i luften långt innan nästa val.

• Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-23 10:41:23 följande:

Vad tycker du om Allan Karlsson?

Har ganska svårt att se vad det har med tråden att göra....
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-23 10:49:27 följande:

Det har lika mycket att göra med tråden som ditt inlägg om att sverigedemokrater kommer spränga sig själva i luften.

Ahaaaa, hur tänkte du nu?
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-23 10:52:17 följande:

Allan Karlsson gillar att spränga saker i luften.

Ok, intressant.
  • Nerfherder
    Anonym (?) skrev 2015-07-23 10:54:16 följande:

Fast SD har ju försvunnit från Bjuv, som var deras  starkaste fäste.

Så helt taget ur luften är det inte. Smånassarna på landet gillar inte hur SD toppstyrs.

Dessutom var det ett försök att referera till gripandet för några dagar sem.
  • Nerfherder
    Anonym (?) skrev 2015-07-23 12:02:45 följande:

Ja, den svenska skolan har varit i fritt fall i många år. Idag ser vi konsekvensen.

Sorgligt
  • Nerfherder
    Anonym (Naxxox) skrev 2015-07-23 12:27:35 följande:

Det visar att befolkningen börjar få insikt i vad som sker med vårt samhälle. Men om SD har en jävla massa extrema knäppgökar som visar sitt sjuka hat så kommer siffrorna i mätningar sjunka innan nästa val. Partiet måste rensa ut de mest extrema och hoppas på att politiker från andra partier byter till SD.

De börjar med sitt eget parti, sedan resten av samhället.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-23 12:39:04 följande:

Det är klart att de skyller den dåliga svenska skolan på SD. Allt som är dåligt skylls på SD, trots att de inte har haft någon makt. Folk är inte så dumma och går på sånt, eller jo, några går ju helt uppenbart på det.

Återigen bevisar du att du inte är läskunnig. Har du lämnat tillbaks offerkoftan än?
  • Nerfherder
    Daniel12 skrev 2015-07-23 12:51:23 följande:

Jag tror inte toleransmaffian och olika-gillarna vågar svara i denna tråd, sanningen börjar bli så uppenbar att inte ens de kan förneka den längre. Kan det vara möjligt att 23,3% av svenskarna är rasister eller okunniga bonnläppar

Que? Har du ens läst tråden?
  • Nerfherder
    Smecker skrev 2015-07-23 12:55:24 följande:

Här, barn, ser ni ett praktexempel på den svenska skolans förfall.

Precis, det är lite lyteskomik över det hela.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-23 17:41:59 följande:

Är det inte roligt att inga medier, utom Gudmundson, har skrivit om denna mätning? 

Jag antar att övriga journalister är i chock och har svårt att förstå hur det kan komma sig att SD nu är näst störst.

Annat är det i norsk media som skriver att SD är näst störst. 

Ja, för alla medier har fattat det Gert, inte har fattat. Det är inte riksdagsval, i år!
  • Nerfherder
    Anonym (tröttpåattdölja) skrev 2015-07-23 18:44:10 följande:

Heja sd. Så fruktansvärt trött på att se nerfherder i varenda jävla tråd om SD. Ge dig nångång.

Ojdå, har du några vettiga argument att komma med, suffering?
  • Nerfherder
    Anonym (23%) skrev 2015-07-23 19:37:47 följande:

Det handlar inte om att jag inte kan stå för mina åsikter. Jag vill helt enkelt inte att min familj skall drabbas av tråkigheter bara för jag engagerar mig politiskt.

Inte för att jag förstår vad det har med tråden att göra
  • Nerfherder
    pansarknekt skrev 2015-07-24 11:32:13 följande:
    Sentio juli 2015 ? SD näst störst med all time high på 23,3 %, solen skiner, det går bra nu
    Vet du när det är val nästa gång?
Svar på tråden SD näst största parti just nu!