Anonym (hjälp) skrev 2015-07-25 01:10:46 följande:
Har fortfrande inte fått något svar på min fråga. Blir så jävla sur av att se folk som skämtar om detta, det är helt normalt att onanera med en kuk formad frukt så snälla sluta. Ni som inte tycker det är normalt har ingen fantasi alls. Sen att det blir bråk på min tråd, som började med gurka och slutade med feminist, alltså herregud, hjälp mig istället och om ni inte kan hjälpa mig varför ens börja skriva på denna tråden för att skämta bort detta,jag mår dåligt för det som har hänt mig och ni bara skrattar.... trodde folk va lite mer mognare
men lilla du vafan trodde du skulle hända när du lägger upp en sån här tråd ?? och nej det är FAN INTE NORMALT ATT onanera med en gurka eller en kuk formad frukt och inte en korv heller men du om du tror att gurkan är kvar kan du väl använda en vaskrensare och bygga upp ett vakun med men kör inte upp den i fittan för då garanterar jag att den fastnar !!! och du korven va nog inget bra tips du fick finne en annan troll tråd där den fastnade i fittan också !! så om du ska prova något nytt prova något som är hårt och inte går sönder och någon skrev nått om en glödlampa också men tänk på att låt den svalna först annars kan du få bränblåsor i fittan och det kan nog fan inte va skönt