• Anonym (hjälp)

Gurkan har fastnat i slidan!!

Hej!!! någon måste verkligen hjälpa mig

Jag är oskuld och så igår natt funderade jag på att jag skulle ta en gurka och föra in, så jag gjorde det.
    Jag formade gurkan som en kuk.
    När jag tar ut den från slidan känns det som toppen har åkt av,men jag kunde inte riktigt se ifall den var borta eftersom det va helt mörkt i mitt rum.Jag blir jätte orolig över att den kanske har fastnat inne i mig?? Jag stoppade i fingrar för att känna ifall jag kunde känna toppen av gurkan men det kunde jag inte.
    Min fråga är nu, kan toppen vara i slidan även fast jag inte kunde känna den? Alltså jag är så rädd vet inte vart jag ska ta vägen hjälp mig

• Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!
  • Anonym (35sommrar)

Jo men om hon ändå är inne på att köra in en gurka så är en korv skönare det ända kruxet är att dom luktar. Gurkan är rätt fräsch om den är ekologisk.

• Anonym (garv)

Hahaha! Sjukt kul. Hur kan en korv vara hårdare än en gurka, den korven vill jag inte äta!!
    Och sen plastfolie?!????!!? Varför inte en kondom då, måste väl va bättre...

• Anonym (haha)

Haha asså jag ligger och viker mej av garv isängen och garvar så jävligt att jag ramla ur sängen ( barnen i afrika svälter och våra tjejer onanerar med lammkorv) va fan skönast idag haha och jag tycker också kondom låter bättre haha

• PrimitivMan
    Anonym (Been there) skrev 2015-07-24 17:29:08 följande:
    smile2.gif fan, det var bara ett förslag, korv verkar smidigare och hållbarare än gurka lol
    Jag tror jag skippar korvmackan också. 

Även om jag nu inte har några problem med utan snarare tycker om att smaka på fitta så föredrar jag att avnjuta den naturellt och inte i andrahand i min sallad eller korvmacka. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (garv)

Att förlora oskulden till en snopptäljd gurka slår nog mångas första gång. Imponerande!

Som sagt, trä en kondom på nästa konstverk så inga fler missöden sker.

• Anonym (haha)
    Anonym (garv) skrev 2015-07-24 18:41:05 följande:

Att förlora oskulden till en snopptäljd gurka slår nog mångas första gång. Imponerande!

Som sagt, trä en kondom på nästa konstverk så inga fler missöden sker.

Hahaha asså vart fan får ni allt ifrån ?? Jag har garvat så mycket så mina magmuskler gör ont
  • PrimitivMan

Det mest roliga i den här historien är inte att onanera med en gurka. Det hade jag säkert också gjort om jag var kvinna. Man tager vad man haver typ. Den roliga detaljen tycker jag är att den var snopptäljd. 

• Anonym (haha)
    PrimitivMan skrev 2015-07-24 18:43:37 följande:

Det mest roliga i den här historien är inte att onanera med en gurka. Det hade jag säkert också gjort om jag var kvinna. Man tager vad man haver typ. Den roliga detaljen tycker jag är att den var snopptäljd. 

Jupp det va den detaljen som gjorde det hela så sjukt roligt och sen att dom börja snacka om korvar
  • PrimitivMan
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 18:49:13 följande:
    Jupp det va den detaljen som gjorde det hela så sjukt roligt och sen att dom börja snacka om korvar
    Jag vill veta mer om korv-onani faktiskt. Vad är bäst salami (pikant), falukorv (grov och rejäl) eller är det en lagom frukostkorv som gäller? 
  • Anonym (haha)
    PrimitivMan skrev 2015-07-24 18:54:13 följande:

Jag vill veta mer om korv-onani faktiskt. Vad är bäst salami (pikant), falukorv (grov och rejäl) eller är det en lagom frukostkorv som gäller? 

haha !! Asså
Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!