Gurkan har fastnat i slidan!!
Hur har du format en gurka till kuk?
Hur har du format en gurka till kuk?
Asså wtf gurka och korv vad kommer här näst ?? Asså har fan inte garvat så här mycket på länge
vad som är roligt ?? Wtf ts kör upp en grönsak i fittan och du använder korv ?? Asså inte direkt normalt vafan bästell en dildo eller något liknande på internet kommer på posten i anonyma packet mitt ex ville också testa få något i båda hålen samtidigt så hon kom också med en sjukt förslag på att använda en morot och jag lovar det blev inget sex den kvällen haga så jag köpte en från teknikmagasinet och en från sexvaruhuset sök på google om du vill hitta inte så svårt och dom kostar unte en förmögenhet heller ;)
men snälla du du kan ju inte påstå att det är normalt med mat i fittan ?? Asså påriktigt så tror jag att det här är ett nättroll för nyss dök det upp en tråd om att någon va ensam hemma och onanerade med en korv precis efter att du började skriva om att ts skulle använda en korv vafan alvarligt det är ju nån som driver !!!
Jag vill veta mer om korv-onani faktiskt. Vad är bäst salami (pikant), falukorv (grov och rejäl) eller är det en lagom frukostkorv som gäller?
Men vafan är det för fel på er ?? Haha asså det jag har garvat åt hela tiden är att bruden (trollet) har skärt gurk jäveln som en kuk och sen finns folk som tipsar om korv och skit att köra upp i fittan och folk driver med trollet hela tiden
Läs hela tråden så ser du att det va nån som sa (prova wn korv) !!!
Men vem kommer ens på att köra upp en jävla gurka i fittan o h vem kommer ens på att använda korv med plastfolie ?? Du sabbade hela skiten nu när du börja diskutera jag har fan inte haft så kul som jag har gaft när jag har läst den här tråden på fan hela mitt liv så är det nån som ska sabba allt roligt ?? Varför likspm och ni måste väl endå fatta att det här är en troll tråd va ?? Ts har inte skrivit ett skit förutom i början ?? Och sen när ni börja snacka om korv dök det helt pöutsligt upp en ny tråd där någon (ts) har lekt med en korv samanträffande eller ?? Men du istället för att jiddra kan du ju gå och hämta din pöastfolie korv och leka lite ;)
Men du måste ju hajja hur det låter eller hur ?? Trollet har kört upp en gurka som har gått av och sen kommer nån och snackar om kort och plastfolie ?? På riktigt ?? Och liksom det är ju knappast någon seriös person som först gör en tråd om gurka sen när någon säger prova med en korv istället så dyker det upp en ny tråd om korv ?? Det är ju samma troll så trög kan man väl enså inte va om man inte fattar det ?? Och omogen enda anledningen att jag ens böeja skriva här är för att jag fatta direkt att det va troll varning på mils avstånd !!!
Jag kan ju dock garantera på min brors grav att jag inte skapat nån jävla troll tråd om en korv i fittan !! Om jag skulle starta en troll tråd så skulle du märkt det !! Och ja jag fattar att det säkert har hänt någon att gurk jäveln gått av i fittan men det är fortfarande inte normalt förstår du vad jag menar ??
och korv tråden är FORTFARANDE inte jag och hur i hela helvete kan du se det på typ tre meningar som den ts har skrivit ?? jag är där inne och diskuterar också kolla själv jag har samma anonyma namn där (haha) ;) bara kolla ;) och mat och grönsaker ska in i munnen och ut i röven inte in i fittan och sen kastas eller ?? ni kanske smaskar i er av gurkan ni precis onanerat med eller ?? gör en fin sallad och bjuder familjen eller vännerna på ?? och om jag skulle startat en troll tråd skulle du märka det !!! det skulle beröra halva Sveriges befolkning isåfall så den tråden skulle bli riktigt grisig med på hopp och andra otrevligheter ;)
Hur fan kan en asrolig tråd om en egenhändigt kukformad gurka sluta med hot och otrevligheter? Dra ut korven ur röven nu och återgå till ämnet: vad är bäst, korv eller gurka?
men brkar du gå till ica eller vart fan du handlar och köpa gurka och köra upp den eller ?? du står väl för ihelvete inte på ica och snacka med din tjej/kille om gurkan har bra form för fittan ?? men korven värkar ju tydligen va jävligt poppis sätt dej vid bordet och karva o din korv eller gurka så kan du nog få dej en skön stund ;)
men asså seriöst ?? vem fan står och diskuterar det bland massa folk ?? och köpa massa frukt för att sätta på och se vilken som är skönast ?? wtf tänk på afrikanerna dom skulle döda för att få en korv eller en frukt att käka och här använder vi det som sexleksaker ?? :P
a det kanske också funkar eller ?? hårborste också kanske ?? tandborste ?? någon med erfarenhet av såna saker också ??
men okej skit i dom i afrika men du kunnde ju köpt frukt till någon uteliggare istället för att knulla på dom med din polare eller ?? käkade du/ni upp dom efter också eller ??