Gurkan har fastnat i slidan!!
Asså är det här på riktigt eller är det ett troll ?? Och hur i hela helvete formade du Gurkan till en kuk ?? Asså har inte garvar så här mycket på flera år garvar så tårarna sprutar !!
Asså är det här på riktigt eller är det ett troll ?? Och hur i hela helvete formade du Gurkan till en kuk ?? Asså har inte garvar så här mycket på flera år garvar så tårarna sprutar !!
Det här måste ju helt ärligt va en troll tråd
Det har hänt att folk kommit in med glödlampor i röven till akuten, så vet jag inte längre vad jag ska tro faktiskt..
Asså wtf gurka och korv vad kommer här näst ?? Asså har fan inte garvat så här mycket på länge
Varför är det så roligt? Rätt vanligt faktiskt...
Hmm tror inte jag vill bli bjuden på sallad av TS.
Öh, jag har inte skrivit att JAG använder korv!? Jag har en liten väska full med leksaker så jag behöver inga tips, men tack ändå.
Menar bara att de flesta tjejer provat det mesta.. ;) var inte så pryd! ;)
fan, det var bara ett förslag, korv verkar smidigare och hållbarare än gurka lol
Det finns en lammkabbanos lite större format som är rätt hård mer lik en riktig konsistens än gurka.
Haha asså jag ligger och viker mej av garv isängen och garvar så jävligt att jag ramla ur sängen ( barnen i afrika svälter och våra tjejer onanerar med lammkorv) va fan skönast idag haha och jag tycker också kondom låter bättre haha