Gurkan har fastnat i slidan!!
Men kan någon svara på min fråga:
när jag kände med fingrarna så kände jag och det fanns inget. Kan det ändå fortfarande finnas något även fast man inte känner det
Men kan någon svara på min fråga:
när jag kände med fingrarna så kände jag och det fanns inget. Kan det ändå fortfarande finnas något även fast man inte känner det
Har aldrig tänkt tanken på att snurra gladpack runt mat och tjoffsa in mellan benen faktiskt..
Men jag kanske är ett onormalt undantag..?
Snacka om ilands problem, barnen i Afrika svälter, medans damer i Europa onanerar med lammkorv.
Ingen bullens här inte, fint skare va!
Jag vill veta mer om korv-onani faktiskt. Vad är bäst salami (pikant), falukorv (grov och rejäl) eller är det en lagom frukostkorv som gäller?
Ofrivillig humor kallas det...
Alltså kan någon länka till korvtråden innan jag losar det helt? Det var iaf inte jag som skapade den.
Hur fan kan en asrolig tråd om en egenhändigt kukformad gurka sluta med hot och otrevligheter? Dra ut korven ur röven nu och återgå till ämnet: vad är bäst, korv eller gurka?
Här är korvtråden:
www.familjeliv.se/forum/thread/75559953-hjalpkorven-har-fastnat-mellan-bena-pa-mig/
Och här är potatistråden.
www.familjeliv.se/forum/thread/75560495-hjalp-potatisen-har-fastnat
Nu saknar jag bara en banantråd!
Jag är inget troll, men du kan inte "go bananas" så där...
fan jag måste be dej också om ursäkt gick lite hårt på dej också har jag för mej eller ??
Ok då jag föreslår diskborste
ja då jag är lugn nu har bara vart ganska mycket kaos i mitt liv senaste tiden är nog därför jag gick på som en ångvält sorry
a det kanske också funkar eller ?? hårborste också kanske ?? tandborste ?? någon med erfarenhet av såna saker också ??
Tydligen väldigt vanligt att onanera med eltandborsten utan borsthuvudet dårå, eller med elvispen.. Skaften på hårborsten har väl nästan alla provat! ;)
Handtaget först, gnids fint mot prostata !