Gurkan har fastnat i slidan!!
Du behöver nog inte oroa dig TS, om det finns något kvar därinne kommer gravitationen troligen göra sitt.
Ut och hoppa lite studsmatta eller något.
Du behöver nog inte oroa dig TS, om det finns något kvar därinne kommer gravitationen troligen göra sitt.
Ut och hoppa lite studsmatta eller något.
Det här måste ju helt ärligt va en troll tråd
Öh, jag har inte skrivit att JAG använder korv!? Jag har en liten väska full med leksaker så jag behöver inga tips, men tack ändå.
Menar bara att de flesta tjejer provat det mesta.. ;) var inte så pryd! ;)
Det finns en lammkabbanos lite större format som är rätt hård mer lik en riktig konsistens än gurka.
Måtte ha varit en skör och liten? Gurka som går av och fastnar? Var det picklade smågurkor månne tro?
Absolut ollad på insidan!
Jaså? Det var ju duktigt av henne att lyckas tälja till en snopp av gurkan! Måste haft högsta betyg i träslöjd. Eller hemkunskap beroende på hur man ser det ;)
Hahaha garvar ihjäl mig! Visserligen tog jag med korven delvis som skämteffekt, men du skrev Så roligt!
Ps saltgurka... Nån som såg det avsnittet av Family Guy där nån är ihop med en osynlig kvinna och de lägger en gurka på soffan för att se om den blir picklad dagen efter och det blir den.... Först i och med denna tråd har jag fattat skämtet.
Hur fan kan en asrolig tråd om en egenhändigt kukformad gurka sluta med hot och otrevligheter? Dra ut korven ur röven nu och återgå till ämnet: vad är bäst, korv eller gurka?
men hörrö ditt troll jag sa inte att jag skulle göra det jag sa att DET GÅR OM MAN VILL är alla tröga eller??
men hörrö ditt troll jag sa inte att jag skulle göra det jag sa att DET GÅR OM MAN VILL är alla tröga eller??
Hej, finns det någon kvinna här som vill prata ?? Helst inte under 30 ! Inboxa mig :)