Inlägg från: Anonym (Mjo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mjo)

    Gurkan har fastnat i slidan!!

    Anonym (??) skrev 2015-07-24 04:02:48 följande:

    Hur har du format en gurka till kuk?


    Du vet att man kan skära i och/eller skala gurkan.!
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Been there) skrev 2015-07-24 15:43:38 följande:
    Gå på toa och försök bajsa. Försök krysta ungefär samma rörelse som när man bajsar. Förhoppningsvis hör du ett plopp i toan av gurkbiten. Nu vet du att en gurka inte är tillräckligt hård för att testa med. Prova en korv, men slå in den i gladpack först.
    Alltså.. Vad äter du för korv som är hårdare än en gurka?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 16:52:04 följande:

    Asså wtf gurka och korv vad kommer här näst ?? Asså har fan inte garvat så här mycket på länge


    Varför är det så roligt? Rätt vanligt faktiskt...
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 17:04:47 följande:

    vad som är roligt ?? Wtf ts kör upp en grönsak i fittan och du använder korv ?? Asså inte direkt normalt vafan bästell en dildo eller något liknande på internet kommer på posten i anonyma packet mitt ex ville också testa få något i båda hålen samtidigt så hon kom också med en sjukt förslag på att använda en morot och jag lovar det blev inget sex den kvällen haga så jag köpte en från teknikmagasinet och en från sexvaruhuset sök på google om du vill hitta inte så svårt och dom kostar unte en förmögenhet heller ;)


    Öh, jag har inte skrivit att JAG använder korv!? Jag har en liten väska full med leksaker så jag behöver inga tips, men tack ändå.

    Menar bara att de flesta tjejer provat det mesta.. ;) var inte så pryd! ;)
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 17:20:42 följande:

    men snälla du du kan ju inte påstå att det är normalt med mat i fittan ?? Asså påriktigt så tror jag att det här är ett nättroll för nyss dök det upp en tråd om att någon va ensam hemma och onanerade med en korv precis efter att du började skriva om att ts skulle använda en korv vafan alvarligt det är ju nån som driver !!!


    Men det var fortf inte JAG som skrev att ts skulle använda korv!? Läs lite nogrannare! Jag påstår att det är normalt. Det gör jag...
  • Anonym (Mjo)
    PrimitivMan skrev 2015-07-24 18:54:13 följande:

    Jag vill veta mer om korv-onani faktiskt. Vad är bäst salami (pikant), falukorv (grov och rejäl) eller är det en lagom frukostkorv som gäller? 


    Vet inte om så många får in en salami eller falukorv. Jag skulle välja en frukostkorv. :)
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 20:57:39 följande:

    Men vafan är det för fel på er ?? Haha asså det jag har garvat åt hela tiden är att bruden (trollet) har skärt gurk jäveln som en kuk och sen finns folk som tipsar om korv och skit att köra upp i fittan och folk driver med trollet hela tiden


    Vem tipsade om att föra upp skit i fittan? och alla driver nog inte, finns många som använder allt möjligt, korv, morötter, gurkor, you name it.. Men sättet du skriver på som "haha asså" och att hon har "skärt" (SKURIT) gurkan tipsar, om att du inte är så gammal och förmodligen ganska omogen..
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 21:57:53 följande:

    Läs hela tråden så ser du att det va nån som sa (prova wn korv) !!!


    Ja? Och jag skrev att det finns många som provar att stoppa upp allt möjligt i Grönsaksväg i fittan, för att inte tala om alla andra främmande föremål.. det jag undrade var vem som enligt dig tipsade om att föra upp SKIT i fittan?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 22:27:39 följande:

    Men vem kommer ens på att köra upp en jävla gurka i fittan o h vem kommer ens på att använda korv med plastfolie ?? Du sabbade hela skiten nu när du börja diskutera jag har fan inte haft så kul som jag har gaft när jag har läst den här tråden på fan hela mitt liv så är det nån som ska sabba allt roligt ?? Varför likspm och ni måste väl endå fatta att det här är en troll tråd va ?? Ts har inte skrivit ett skit förutom i början ?? Och sen när ni börja snacka om korv dök det helt pöutsligt upp en ny tråd där någon (ts) har lekt med en korv samanträffande eller ?? Men du istället för att jiddra kan du ju gå och hämta din pöastfolie korv och leka lite ;)


    Garva på du, men det flesta av mina tjejkompisa har provat en gurka vid något tillfälle, jag tror alla tjejer har gjort det, så det behöver inte alls vara en troll tråd.. sen att det förmodligen är det kan jag hålla med om, den med korven är definitivt det.. Det var fortfarande inte JAG som tipsade om korv och plastfolie! Jag tycker att DU sabbade hela skiten genom att vara så trångsynt och skriva fjortisgrejer som "haha men asså" så fort någon nämner någonting annat än en Dildo eller en kuk att föra upp.. Sjukt omoget! Diskutera istället.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 22:42:32 följande:

    Men du måste ju hajja hur det låter eller hur ?? Trollet har kört upp en gurka som har gått av och sen kommer nån och snackar om kort och plastfolie ?? På riktigt ?? Och liksom det är ju knappast någon seriös person som först gör en tråd om gurka sen när någon säger prova med en korv istället så dyker det upp en ny tråd om korv ?? Det är ju samma troll så trög kan man väl enså inte va om man inte fattar det ?? Och omogen enda anledningen att jag ens böeja skriva här är för att jag fatta direkt att det va troll varning på mils avstånd !!!


    Men det handlar ju inte om ifall ts är en trolltråd eller inte, man kan ju fortfarande diskutera onani med gurka eller korv eller vafan som helst..? Även om storyn med gurkan som gick av och en bit fastnade skulle vara påhittat så har det säkert hänt någon om inte annan an annat som är någon annan frukt eller grönsak.. Även om storyn med gurkan som gick av och en bit fastnade skulle vara påhittat så har det säkert hänt någon! om inte annat så med någon annan frukt eller grönsak.. Kondomer, tamponger, you name it, fastnar ju ibland.. Det kan ju lika gärna vara du som har startat trolltråden med korven, inte helt otänkbart!
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:03:21 följande:

    Jag kan ju dock garantera på min brors grav att jag inte skapat nån jävla troll tråd om en korv i fittan !! Om jag skulle starta en troll tråd så skulle du märkt det !! Och ja jag fattar att det säkert har hänt någon att gurk jäveln gått av i fittan men det är fortfarande inte normalt förstår du vad jag menar ??


    Varför är det inte normalt? Är det normalt att smiska någon, binda fast någon, ha anal sex, oralsex, kolla på porr? Vem bestämmer vad som är normalt? Så nej, jag förstår inte vad du menar..

    Och dessutom, den som startade trolltråden om korven skriver lika illa och använda lika omoget språk som du, just sayin..
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:20:33 följande:

    och korv tråden är FORTFARANDE inte jag och hur i hela helvete kan du se det på typ tre meningar som den  ts har skrivit ?? jag är där inne och diskuterar också kolla själv jag har samma anonyma namn där (haha) ;) bara kolla ;) och mat och grönsaker ska in i munnen och ut i röven inte in i fittan och sen kastas eller ?? ni kanske smaskar i er av gurkan ni precis onanerat med eller ?? gör en fin sallad och bjuder familjen eller vännerna på ?? och om jag skulle startat en troll tråd skulle du märka det !!! det skulle beröra halva Sveriges befolkning isåfall så den tråden skulle bli riktigt grisig med på hopp och andra otrevligheter ;)


    Folk kastar mat av betydligt sämre anledningar än att man haft den i fittan.. Då har man iaf haft trevligt med den istället för att det bara har legat och blivit gammalt i kylen! Om nu mat endast ska in genom munnen och ut genom röven då ska även kuken bara in I fittan, ingen annanstans, allt annat är onormalt. Fy på dig om du någonsin stoppar in kuken i någons anal till exempel eller i munnen. Du är bra rolig du...
  • Anonym (Mjo)
    MrsPJ skrev 2015-07-24 23:40:03 följande:

    Hur fan kan en asrolig tråd om en egenhändigt kukformad gurka sluta med hot och otrevligheter? Dra ut korven ur röven nu och återgå till ämnet: vad är bäst, korv eller gurka?


    Hmm. Gurka. För att man kan tälja den i olika former. :D
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:49:40 följande:

    men brkar du gå till ica eller vart fan du handlar och köpa gurka och köra upp den eller ?? du står väl för ihelvete inte på ica och snacka med din tjej/kille om gurkan har bra form för fittan ?? men korven värkar ju tydligen va jävligt poppis sätt dej vid bordet och karva o din korv eller gurka så kan du nog få dej en skön stund ;)


    Nej JAG har fortfarande inte skrivit om att JAG brukar föra upp gurkor eller korvar.. Skulle gissa på att det mer är en grej man gör, tar till om man har hemma.. Men jo däremot brukar jag och min sambo stå diskutera gurkor i affären, skoja om ifall de har rätt böj,storlek, omkrets med mera .. :D

    En gång gick jag och en killkompis och handlade olika sorters frukter för att kolla vad som var skönast av karva ur och stoppa kuken i, bara för att det var roligt! Meloner osv..

    Jag har fortfarande både pojkvän och en liten väska full med Sexleksaker så att jag orkar inte karva i ordning någon gurka! :D been there, done that!
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-25 00:20:12 följande:

    men asså seriöst ?? vem fan står och diskuterar det bland massa folk ?? och köpa massa frukt för att sätta på och se vilken som är skönast ?? wtf tänk på afrikanerna dom skulle döda för att få en korv eller en frukt att käka och här använder vi det som sexleksaker ?? :P


    Vi diskuterar det för att vi inte är så pryda eller tar oss själva på för stort allvar. Men vi står inte o skriker.

    Ja? Det var asroligt. Varför ska vi låta bli att köpa onödig frukt bara för att folk i Afrika svälter. Det är ju inte så att någon skickar frukten till dem bara för att jag inte köper den!? Man får använda var man vill som Sexleksak.. Det finns folk som slösar på mat på betydligt mer onödiga sätt!
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-25 00:22:56 följande:

    a det kanske också funkar eller ?? hårborste också kanske ?? tandborste ?? någon med erfarenhet av såna saker också ??  


    Tydligen väldigt vanligt att onanera med eltandborsten utan borsthuvudet dårå, eller med elvispen.. Skaften på hårborsten har väl nästan alla provat! ;)
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-25 00:31:13 följande:

    men okej skit i dom i afrika men du kunnde ju köpt frukt till någon uteliggare istället för att knulla på dom med din polare eller ?? käkade du/ni upp dom efter också eller ??


    Och vem har sagt att jag inte köper mat till uteliggare? Jag knullade inte på dem, jag är tjej, det var han som gjorde, det skrev jag ju. Klart vi inte käkade upp dem? det vart ju inte mycket kvar av den heller för den delen..
Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!