Inlägg från: lisen32 |Visa alla inlägg
  • lisen32

Sthlmstjejer runt 30-40 1:a barnet, Bf feb/mars 2016:)

Hej! Hade varit kul att följas åt med andra Sthlmstjejer runt 30-40 med 1:a barnet på g :) Är själv i vecka 10 och ska göra Nipt om några dagar! Mår oförskämt bra förutom humörsvängningar:) Gjort tidigt Vul i vecka & och sett det lilla hjärtat slå:) Hur går det för er andra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-21 16:00
    Just det! En positiv tråd tänkte jag, dvs väntar barn, inte missfall

• Svar på tråden Sthlmstjejer runt 30-40 1:a barnet, Bf feb/mars 2016:)
  • lisen32

Grattis! :) ja visst var det härligt att se hjärtat!

Trist med yrsel, hoppas det blir bättre! Nipt är mer träffsäkert test jämfört med Kub för att hitta kromosomavvikelser. Dyrt men vi bestämde oss för det ändå:

dinamediciner.se/nyheter/nipt-

Har ni gjort Kub?

• lisen32

Tack! 20 februari! När har ni? Har ni berättat än? De allra närmaste vet men försöker hålla på det till efter svar på provet. Svårt eftersom det redan syns, känner mig lite småtjock. Syns det på dig än? :)

• lisen32

Välkomna allihop!?? Hur går det för er?

Har berättat på jobbet, hade inget val för det syns redan. V 14+0 idag. Syns det för er?

Lite nervös för RUL som är först om en månad. Precis gjort Nipt och allt såg jättebra ut, så so far so good :)

• lisen32

Har ni hittat en bra jacka för hösten:) ? Jag har letat febrilt men lyckas inte hitta någon

• lisen32

Välkommen! Jag går också där, kul :)

• lisen32

Härligt att RUL var bra! Är lite nervös för det!:)

Har fått små hugg i livmodern på kvällarna, gör riktigt ont. Någon som känt av något liknande?

• lisen32

Tack för svar! Det kan tydligen vara foglossning, hoppas det inte blir värre:) tränat en del, ska försöka tänka på rörelserna så de inte förvärrar!

• lisen32
    Kokosglass skrev 2015-08-28 16:24:04 följande:

Har mest funderat på att köpa via blocket eller liknande. Vår hiss är tyvärr liten, så ett krav är att den går att klämma in där. Har du hittat nån som verkar bra?

Teutonia Fun ska vara liten och bra! Vi funderar på den, har också liten hiss :)
Svar på tråden Sthlmstjejer runt 30-40 1:a barnet, Bf feb/mars 2016:)