Inlägg från: Zarch |Visa alla inlägg
  • Zarch

Har du någon FL-crush?

Palestrina skrev 2015-07-25 14:22:55 följande:

Jag lovar!!! Jag har sett hur illa det kan sluta, det är inte vackert.

Usch va hemskt. :-/

Så du ser, släpp skammen och kom ut och lek med gott samvete.
  • Zarch
    thoase1 skrev 2015-07-25 14:39:13 följande:

Jag har alltid funnits här vid din sida. believe it or not!

Otroligt gulligt skrivet! Fast en sympatisk och rolig person människa som du borde synas mer.
  • Zarch

Haha, person eller människa? Svårt att bestämma mig där visst.

• Zarch
    Anton Chigurh skrev 2015-07-26 12:48:54 följande:

Har jag lovat. Så har jag. Så...

Varsegod, Zarch

Världens vackraste hustomte. Hur lätt som helst...

Må din söndag bli en formidabel söndag. Obs din söndag. Om vissa andra har en hangover från helvetet kunde jag inte bry mig mindre. Tvärtom.

Men det hoppas jag sannerligen inte att det gäller dig.

Nu skall jag åka å träna. En lekamen som min kräver sitt för att se ut så som den gör. 

Kram din //Anton

Förresten har jag en CRUSH på Konstatera, jag tror mig veta vem han är, och har jag rätt, så är han en av mina största idoler här på FAMILJELIV.

Naw men kära lilla du, har du legat sömnlös inatt och funderat ut hur du ska besvara mina "otrevligheter"?

Vill ändå ge dig ett litet råd, du behärskar inte riktigt konsten att leverera ironiska och sarkastiska kommentarer med finess.....så lägg ner, det blir bara plumpt.

Så fortsätt med det du gör bäst Fabio, fila på tvättbrädan. Alltid något.

PS. "Bitterfittor som spyr galla", men Anton då? Du får komma in i 2000-talet, bemöter du män som "vässar" mot dig på samma sätt med diverse könsord? Skulle inte tro det, så du får finslipa lite på attityden. Mansgrisar får bara grotta i gyttjan med suggorna.
  • Zarch
    Brunhilde skrev 2015-07-26 13:46:19 följande:

@Zarch fick bilden önskad effekt då? Citat " jag tror du kommer bli lite lycklig när du ser hur en riktig hustomte kan ta sig ut."

Kanske fungerar den som skrämselpropaganda. Är barnen olydiga kan man alltid ta fram bilden på "tomten".

Hustomten ja, den fick man ju äta upp....bokstavligt talat!

Men tja vad säger man, kom julångesten tidigt i år? :-/

Nej nu ska jag göra något konstruktivt, gå ut och leta upp en kuk jag har gjort mig förtjänt av eller nåt sånt.
  • Zarch
    Palestrina skrev 2015-07-26 14:15:22 följande:

Det var en förbaskat obehaglig bild. En lätt hotfull maskerad man som spänner musklerna och har halvstånd?? Är syftet att väcka skräck eller åtrå?

Tänk om du hade stött på den där ute i skogen en sen decembernatt?
  • Zarch
    Palestrina skrev 2015-07-26 15:29:19 följande:

Jag hade stavat snabbare än självaste Vasa.

• Zarch
    Anonym (Dr Manhattan) skrev 2015-07-26 18:52:08 följande:

Det syns verkligen väldigt väl när man ser vilka personen i fråga omger sig med. Kaka söker maka, heter det visst.

Visst är det så.

Sedan är det dags att skaka om detta hak lite, börjar ju bli präktigare än en Elsa Beskow bok.
  • Zarch
    Palestrina skrev 2015-07-26 18:58:52 följande:

Ouch. Det är så lätt att missförstå alla kursiveringar och fetade ord...

Hehe, jo men visst. Samtidigt så säger det en hel del om "hustomtens" såkallade "fanbase", dags att intressantare och roligare (syftar inte på mig själv där bör tilläggas men läser en hel del) skribenter lyfts fram här.

Familjeliv har liknat Nordkorea vs Sydkorea ett tag, så dags att dom sistnämnda invaderar.
  • Zarch
    taquine skrev 2015-07-26 19:02:05 följande:

Var försiktig , du måste skriva med fjäderlätta fingrar annars blir det några dygn i skamvrån ... Ja förutom vissa då;)

Nej, nu kör vi.
  • Zarch
    Anonym (Dr Manhattan) skrev 2015-07-26 19:07:43 följande:

Skamvrån betyder att du bitterfittat och skämt ut dig mer än vanligt. Har väl med åldern att göra.

Onödig kommentar, använder samma språkbruk som herrn innan - bitterfitta. Förnya er, eller skippa anonymiteten. Vågar vi så vågar väl du?
  • Zarch
    Brunhilde skrev 2015-07-26 19:24:00 följande:

Jag har en! Jag har en! En som jag inte tror har nämnts tidigare, men jag läser dennes råd till vilsna n00bs med andakt. K grrl.

Phuh, nu har jag namngett någon och jag känner mig inte ens smutsig

Känner igen skribenten och håller med.

Får väl köra på detta spår innan tråden blir bortplockad.

Finns en kvinna här som i skrift låter enormt sympatisk, molly50 tror jag?! Gillar smulpajen också.
  • Zarch
    taquine skrev 2015-07-26 19:43:21 följande:

Ja där håller jag med , både molly och smulpaj verkar kloka och vettiga ! Sen inte att förglömma La lola och lövet som alltid skriver bra inlägg. 

Två män som alltid skriver bra är radwanska och Johan 75 , nog att vi har olika åsikter i en viss fråga men annars har de väldigt insiktsfulla inlägg;)

Har väldigt svårt för namn, kan ju inte rabbla figurer på avatarer.

Men ska jag rabbla grabbar så är ju "djävulen" underfundig, fool är en härlig man i otrohetstrådarna (bra motpol till fetischisterna) och gotlänning. Någon som kallar sig sportpappa verkar vara skön också, så...nu tog jag in några karlar på ett hörn. Ska kika runt lite till, hoppas dock inte att det dyker upp ännu en tomtebild som gensvar.
  • Zarch
    Anonym (Dr Manhattan) skrev 2015-07-26 20:13:24 följande:

Ett utvik i Lektyr till så har du boken full med guldstjärnor.

Vakna för bövelen, 70-talet är över.
  • Zarch
    M r a u skrev 2015-07-27 00:46:40 följande:

Ja men precis, nästa tråd är en ny tråd etc. Själv tänker jag gnugga händerna åt att den här tråden har bytt plats

Då är det fritt fram att kasta sand.
  • Zarch
    Anton Chigurh skrev 2015-07-26 20:28:20 följande:

Jösses, det här var oväntat, jag hade varit mer än nöjd med en femtedel av svaren, detta är ju inte vettigt, tänk att ni skulle gå rakt i fällan, hela BFK, det var en synnerligen glad överraskning. 

Jag gillar inte tjurfäktning, inte alls, men, detta....DET GILLAR JAG

Jag måste ha fått över 20 (TJUGO) inlägg som respons på min fina bild !!!

Tack.....TACK SÅ MYCKET, tamejtusen om inte jag känner attjag har fått en CRUSCH på er allihopa efter detta. Ni är underbara.

Bamsekram  //Anton

Här är du ju!

• Zarch
    Jack Daniels skrev 2015-08-09 17:06:41 följande:

Tar man till kraftuttryck som: rövkn...a i en harmlös tråd på ett harmlöst forum som familjeliv, så blir det uppenbart vem som känner sig rövknullad.......haha

"Tomten" är på semester under bänkpressen men återkommer nog lagom till jul.
  • Zarch
    j a d e skrev 2015-08-09 17:27:54 följande:

Nu tappade jag julstämningen helt här.

Svar på tråden Har du någon FL-crush?