Har du någon FL-crush?
Jag lovar!!! Jag har sett hur illa det kan sluta, det är inte vackert.
Så du ser, släpp skammen och kom ut och lek med gott samvete.
Jag lovar!!! Jag har sett hur illa det kan sluta, det är inte vackert.
Jag har alltid funnits här vid din sida. believe it or not!
Haha, person eller människa? Svårt att bestämma mig där visst.
Har jag lovat. Så har jag. Så...
Varsegod, Zarch
Världens vackraste hustomte. Hur lätt som helst...
Må din söndag bli en formidabel söndag. Obs din söndag. Om vissa andra har en hangover från helvetet kunde jag inte bry mig mindre. Tvärtom.
Men det hoppas jag sannerligen inte att det gäller dig.
Nu skall jag åka å träna. En lekamen som min kräver sitt för att se ut så som den gör.
Kram din //Anton
Förresten har jag en CRUSH på Konstatera, jag tror mig veta vem han är, och har jag rätt, så är han en av mina största idoler här på FAMILJELIV.
@Zarch fick bilden önskad effekt då? Citat " jag tror du kommer bli lite lycklig när du ser hur en riktig hustomte kan ta sig ut."
Kanske fungerar den som skrämselpropaganda. Är barnen olydiga kan man alltid ta fram bilden på "tomten".
Det var en förbaskat obehaglig bild. En lätt hotfull maskerad man som spänner musklerna och har halvstånd?? Är syftet att väcka skräck eller åtrå?
Jag hade stavat snabbare än självaste Vasa.
Det syns verkligen väldigt väl när man ser vilka personen i fråga omger sig med. Kaka söker maka, heter det visst.
Ouch. Det är så lätt att missförstå alla kursiveringar och fetade ord...
Var försiktig , du måste skriva med fjäderlätta fingrar annars blir det några dygn i skamvrån ... Ja förutom vissa då;)
Skamvrån betyder att du bitterfittat och skämt ut dig mer än vanligt. Har väl med åldern att göra.
Jag har en! Jag har en! En som jag inte tror har nämnts tidigare, men jag läser dennes råd till vilsna n00bs med andakt. K grrl.
Phuh, nu har jag namngett någon och jag känner mig inte ens smutsig
Ja där håller jag med , både molly och smulpaj verkar kloka och vettiga ! Sen inte att förglömma La lola och lövet som alltid skriver bra inlägg.
Två män som alltid skriver bra är radwanska och Johan 75 , nog att vi har olika åsikter i en viss fråga men annars har de väldigt insiktsfulla inlägg;)
Ett utvik i Lektyr till så har du boken full med guldstjärnor.
Ja men precis, nästa tråd är en ny tråd etc. Själv tänker jag gnugga händerna åt att den här tråden har bytt plats
Jösses, det här var oväntat, jag hade varit mer än nöjd med en femtedel av svaren, detta är ju inte vettigt, tänk att ni skulle gå rakt i fällan, hela BFK, det var en synnerligen glad överraskning.
Jag gillar inte tjurfäktning, inte alls, men, detta....DET GILLAR JAG
Jag måste ha fått över 20 (TJUGO) inlägg som respons på min fina bild !!!
Tack.....TACK SÅ MYCKET, tamejtusen om inte jag känner attjag har fått en CRUSCH på er allihopa efter detta. Ni är underbara.
Bamsekram //Anton
Tar man till kraftuttryck som: rövkn...a i en harmlös tråd på ett harmlöst forum som familjeliv, så blir det uppenbart vem som känner sig rövknullad.......haha
Nu tappade jag julstämningen helt här.