Inlägg från: Anonym (Dr Manhattan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dr Manhattan)

Har du någon FL-crush?

Zarch skrev 2015-07-26 18:43:10 följande:

Jag tror faktiskt INTE att det är ett skämt. Handlar mer om att chockera och förvåna när ingenting annat fungerar.

Var inne på din linje förr, men tror numera att det handlar om en förvuxen Peter pan-pojke som sniffat på tok för mycket anabola istället för finkultur.

Det syns verkligen väldigt väl när man ser vilka personen i fråga omger sig med. Kaka söker maka, heter det visst.
  • Anonym (Dr Manhattan)
    taquine skrev 2015-07-26 19:02:05 följande:

Var försiktig , du måste skriva med fjäderlätta fingrar annars blir det några dygn i skamvrån ... Ja förutom vissa då;)

Skamvrån betyder att du bitterfittat och skämt ut dig mer än vanligt. Har väl med åldern att göra.
  • Anonym (Dr Manhattan)
    taquine skrev 2015-07-26 19:17:10 följande:

Haha ja visst är det så . Nu kände jag mig ännu mer bitterfittad och gammal. Själv då? Dina inlägg liksom sprudlar och anonym på köpet också ...

Det är inget du kan rå för när naturen har sin gilla gång.
  • Anonym (Dr Manhattan)
    Zarch skrev 2015-07-26 19:23:18 följande:

Onödig kommentar, använder samma språkbruk som herrn innan - bitterfitta. Förnya er, eller skippa anonymiteten. Vågar vi så vågar väl du?

Ett utvik i Lektyr till så har du boken full med guldstjärnor.
  • Anonym (Dr Manhattan)
    Zarch skrev 2015-07-26 20:25:30 följande:

Vakna för bövelen, 70-talet är över.

Då var du knappt född. Skynda dig innan guldstjärnorna tar slut!
  • Anonym (Dr Manhattan)
    Anton Chigurh skrev 2015-07-26 20:28:20 följande:

Jösses, det här var oväntat, jag hade varit mer än nöjd med en femtedel av svaren, detta är ju inte vettigt, tänk att ni skulle gå rakt i fällan, hela BFK, det var en synnerligen glad överraskning. 

Jag gillar inte tjurfäktning, inte alls, men, detta....DET GILLAR JAG

Jag måste ha fått över 20 (TJUGO) inlägg som respons på min fina bild !!!

Tack.....TACK SÅ MYCKET, tamejtusen om inte jag känner attjag har fått en CRUSCH på er allihopa efter detta. Ni är underbara.

Bamsekram  //Anton

Nöj du dig med det lilla med tanke på hur enkelt Zarch plockade isär dig.
  • Anonym (Dr Manhattan)
    Anton Chigurh skrev 2015-07-26 20:42:45 följande:

Det har aldrig hänt. Kommer aldrig att hända. Jag är helt enkelt för bra för det. Hehe....

Smoke and mirrors. Tomma tunnor, Arnold.
Svar på tråden Har du någon FL-crush?