Har du någon FL-crush?
Eftersom att denna tråd handlar så mycket om Anton vill jag gärna skriva ett inlägg jag också.
Jag vill börja med att tacka för alla fina ord till både mig och Anton. De värmer mycket.
När jag var ny på familjeliv lade jag märke till Anton och tyckte att han var en kul och härlig typ... Och lite sexig på ett annorlunda sätt.
Jag blev glad när jag såg hans nick i inboxen och jag tyckte direkt om de andra sidor av honom som jag mötte. Ingen av oss var ute efter att träffa någon, men jag tyckte om att växla pm med honom, så vi fortsatte... Allt mer... Fast från början trodde jag att vi var alldeles för olika varandra ....
Så blev vi osams över något, ganska rejält .... Och där och då, kände jag hur jag verkligen mötte Antons sårbarhet, hans styrka och hans lugn. De långa mailen blev många (och helt utan kursiveringen och fetstil) . Det var som att vi båda blottade vårt inre efter det "grälet". Anton ville verkligen möta mig, på riktigt på ett så fint sätt . Det går inte allt förklara ,men det var som att han flyttade in i mitt hjärta.... Och vi började dagligen prata med varandra, långa samtal...
När jag sedan upptäckte att jag, så fort jag upplevde något fint, något roligt, något jobbigt, ville jag bara dela det med Anton... Då förstod jag att det verkligen var allvar!också har vi då roligt tillsammans ... Ja, det var så det startade ...med mannen som började som en FL crush.