Inlägg från: Konstatera |Visa alla inlägg
  • Konstatera

Har du någon FL-crush?

Konservativ skrev 2015-07-21 15:06:51 följande:

Jag har en crush men tänker inte säga vem det är.

Tack så mycket.

Jag har själv en cruch på den där konstatera. Verkar vara en riktigt skön snubbe alltså
  • Konstatera
    Zarch skrev 2015-07-23 17:01:17 följande:
    HH? Är det den där häckhäxan? Måste säga att jag diggar henne, härligt naturbarn som skriver öppet och verkar vara varm.

Andra som jag gillar att läsa inlägg från är den där Jaded och Taquine. Det är befriande att läsa inlägg från folk som faktiskt vågar sticka ut. Äh jag diggar många så kan inte nämna alla. smile1.gif

Sedan så får jag hissa och dissa herr Konstatera, har kommit på att vi är polare sen lång tid privat. Underbart rolig och charmig snubbe i verkligheten, däremot kan jag ju inte direkt säga att det framkommit här. Förlåt om jag nu dödade din kvinnohatande image, du får ta det med mig om du blir sur.

Så, nu har jag bekräftat några...inte bara sågat. smile1.gif
    Jag må gilla dig privat, men på forumet är du ingen favorit. Haha
  • Konstatera
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 13:30:11 följande:
    Mmm, så du menar att ifall jag tycker någon skriver på ett lite annorlunda sätt, kanske intressant, kanske utmanande, kanske extra begåvat...vad fan vet jag, denna någon finner jag iaf intressant och därför gillar jag denna medlemmen lite mer än det "vanliga" klientelet, så skall jag skämmas för detta !!!

Herregud....

Och av någon besynnerlig anledning så är det till 99,98 % bitterfittor och mindre populära medlemmar som lägger fram dylika åsikter. Mycket märkligt sammanträffande.

Kram för helvete //Anton littleman1.gifFörresten, visst är jag fin på bilden jag la in tidigare.....

useless.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Gollumbilden? Jo den var jätte fin!
  • Konstatera
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 18:57:31 följande:
    Att bli jämförd med Gollum är det största som hänt mig här på FAMILJELIV, Gollum är  ju en HERO av absolut största och fetaste kaliber, det är ju fan Gollum som räddar hela förbannade skiten, han räddar miljontals från ett liv i mörker och elände, Gollum ÄR den som ser till att The One Ring blir förstörd. 

Gollum är en hjälte. Gollum är en av dom största genom tiderna, hur många har räddat miljoner och åter miljoner människor genom att osjälviskt offra sitt eget liv. Det säger jag bara !!!

Tack Konstatera , jag känner mig som en bättre människa efter detta. Jag känner mig som en....sann hjälte.

Stor och innerlig kramcute smileys hug emoticon....//Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Mannen, jag drev med dig bara. Inte sett någon bild.

Och visst är det en komplimang att jämföras med gollum. Skön snubbe, helt klart. Nu försökte han iofs inte rädda världen, utan gjorde allt för att motarbeta dvärgarna in i det sista. Men detaljer.

Trevlig helg
  • Konstatera
    puss skrev 2015-07-24 21:19:49 följande:

Det finns många dvärgar i världen nu.

Hoho, jag vet. Såg en dvärg på beachen häromveckan. Flöt omkring med sina simkuddar.

Mycket festligt????
Svar på tråden Har du någon FL-crush?