Inlägg från: HejPippi |Visa alla inlägg
  • HejPippi

Har du någon FL-crush?

MammAmma skrev 2015-07-22 00:46:52 följande:

Celines essence och Smecker gillar jag skarpt.

Exakt samma här :)
  • HejPippi
    Anonym (Schnaaa) skrev 2015-07-22 01:24:51 följande:

Du är också bra!

Haha, oj tack!
  • HejPippi
    Anonym (Ego-gödar-tråd) skrev 2015-07-22 01:47:19 följande:

Varför är det påfallande ofta samma namn som nämns i de här trådarna? Bryr mig inte om de sk rösterna från anonyma. Patetiskt sätt att göra reklam för sig själv.

Det är ju ofta nick som är aktiva på FL, ser inget konstigt i det alls..
  • HejPippi
    Anonym (Ego-gödar-tråd) skrev 2015-07-22 01:47:19 följande:

Varför är det påfallande ofta samma namn som nämns i de här trådarna? Bryr mig inte om de sk rösterna från anonyma. Patetiskt sätt att göra reklam för sig själv.

Dessutom har ju de flesta rätt... Aniiee t ex är ju rätt fantastisk. Inte konstigt att det är några stycken som utmärker sig.
  • HejPippi
    Anonym (Schnaaa) skrev 2015-07-22 01:57:13 följande:
    Så lite så! Synd att din sida inte är publik.
    Jaså? Jag trodde att den var det... Å andra sidan finns det inte så mycket att se där :) Hur ändrar man det förresten? OT, jag vet...
  • HejPippi
    Anonym (Schnaaa) skrev 2015-07-22 02:35:04 följande:
    Använd Familjeliv:s datoranpassade sida, tryck sedan på "Hem" och därefter "Inställningar", kryssa sedan i "Alla" på frågan "Vem kan komma åt mina publika sidor?".
    Tack Solig
  • HejPippi

Nu spammar jag tråden men kan inte sova och är uttråkad... Glömde skriva Zarch! En av mina absoluta favoriter.

• HejPippi
    nokitus skrev 2015-07-23 00:56:23 följande:

Jag tror hon oftast är anonym. Och i flera trådar har hon svarat sej själv...det är rent underhållande att se henne bli arg på sina egna kommentarer:)

Hittar inte någon av trådarna :( orkar du länka en där hon skäller på sig själv? :)
Svar på tråden Har du någon FL-crush?