• Noro

Vad fyndar man i Ullared?

Ska snart till Ullared och vill höra om alla fynd!
    Finns det och vad kostar det?
    *Underlakan
    *Pyssel -papper, stämplar, lera, färgpennor, målarblock för vuxna
    *Alspån till smådjur, hamster
    *Hundattiraljer
    *LEGO
    *TV-serier på DVD
    *Espressomaskin + kapslar
    *Monster high
    *Ekologiska hushållsartiklar/hygienartiklar

Vad mer ska man fynda?

Undrar också om Pandurooutleten finns kvar och är något att ha.

• Svar på tråden Vad fyndar man i Ullared?
  • Noro

Finns det något billigt vandrarhem eller annat boende i närheten av Gekås? Högst 1,5 mil bort.

• Noro
    prematur mor skrev 2015-07-19 13:49:40 följande:

Gå med i ullareds snackis på fb så får du svar på det du söker. Samt mer tips.

Nä, jag har inte Fb.
    Frågar här för att jag vill ha svar här.
  • Noro
    zZzZz skrev 2015-07-20 06:21:29 följande:

Lite billigare än andra butker är det säkert, men om man bor längre bort och ska resa dit, så lär det i slutändan bli dyrare med resan+varorna än att köpa på hemmaplan :)

Vi bor skapligt nära. Men har inte varit där än...
    Håller på att ladda fortfarande...
  • Noro
    Trippelmamma76 skrev 2015-07-20 07:36:29 följande:

Men allt beror ju på hur mycket du handlar z, givetvis. Handlar du tex kläder till hela familjen för en hel säsong och lite annat så får du åka väldigt långt om det inte ska löna sig.

Åker inte främst för att "det ska löna sig".
    Tänker att det väl är lite av en upplevelse.
    Det jag behöver handla finns på nära håll så självklart: Åker man till ett sånt ställe så blir det dyrare för att man springer förbi "det är ju ändå så billigt"-varor som man inte behöver...
  • Noro
    gbgumman skrev 2015-07-25 06:05:32 följande:
    Det förutsätter att jag vill ha den skålen. ALLT jag köper är noga noga utvalt och genomtänkt. Köper aldrig något för att det är ett bra kap. Lika så kläder till hela familjen. Går jag in i en butik som har rea kan jag lika gärna komma där ifrån med varor till ordinarie pris som en reavara. Oftast hittar jag inget. Det som jag köpt på Ullared de två gånger jag varit där är typ balsam och fryspåsar och liknande. Enda anledningen till att jag gått in på Ullared är för att vi råkar åka förbi två gånger om året. Det konstiga är att jag har mer pengar över nu än vad jag hade på den tiden när jag gick in för att fynda.
    Dina kommentarer handlar ju inte ett dugg om att svara på min TS...
    Spy på Ullared i någon "Spy-på-Ullared"-tråd i stället!
Svar på tråden Vad fyndar man i Ullared?