Inlägg från: NellieMeja |Visa alla inlägg
  • NellieMeja

Marsbebis 2016

Välkommen Madski till oss. Härligt med bra resultat på RUL. Idag var jag på mvc å fick lyssna på hjärtljuden härligt härligt

• NellieMeja
    Madski skrev 2015-10-28 20:17:11 följande:

Tackar! Härligt att du fick höra hjärtljuden..vilken vecka är du i? Haft rul än?

Ja det är underbart å få höra hihi. Hår in i v 21 på fredag å vi var på RUL förra torsdagen å fick se en helt underbar bebis
  • NellieMeja
    AKF skrev 2015-11-02 08:37:05 följande:

Idag är det dags för RUL - äntligen! Som vi längtat. <3

Å vad kul. Får se nu om du får behålla samma BF?
  • NellieMeja

Jag tror oxå det kommer att bli många påsk bebisar i denna tråd. Med mig inräknad fick ju datumet 17/3 på RUL men tror mer på den 21 som jag hade först. Med första dottern gick jag över 11 dagar å med dotter 2 gick jag 1dag över. Så jag tror starkt på en påskbebis .

• NellieMeja
    Frida Li skrev 2015-11-10 13:06:20 följande:

Stressigt yrke, ständigt i rörelse, tunga lyft (barn, stolar som vi sätter upp vid stängning). Jobbet är mycket fysiskt påfrestande o det är inte många sekunder man kan vila rumpan :)

Jobbar inom samma yrke å nej inte många sekunder man kan sitta ner å jag med min foglossningen ingen bra kombination. Fick beviljat förra graviditeten å hoppas på samma utslag denna gång. Ska alltså söka .
  • NellieMeja

Ååå var en riktigt klant förut å ramla i trappan hemma. landa på ryggen å gled ner. Har skit ont i ryggen nu. Men blir så klart lite nojig för bebisen. Men har känt den efter fallet. Är det någon som har erfarenhet av att ramla när man är har varit gravid?

• NellieMeja
    Elenic skrev 2015-11-22 20:04:25 följande:

Stackare!! Jag ramlade i trappan på ryggen/rumpan rätt rejält för två veckor sedan. Var ordentligt blå och svullen efteråt... Att ramla på "baksidan" påverkar nog inte bebisen, däremot satte min foglossning igång ordentligt efter fallet... :(

Nej tror inte det har påverkat bebis har känt den hela dagen. Men fy vad ont jag har å hade foglossningen i ländryggen sen innan. Bara bita i det sura äpplet klant jag är. Skrämde min sambo rejält så hade han har sagt till mig på skarpen hihi
  • NellieMeja

Har varit på föräldramöte för min yngsta i kväll. Lämningarna är hemska å har varit det sen augusti . Hon får dras från mina armar jätte ledsen. Vet att det går över men att få gå varje dag från ett ledsamt barn är så jobbigt för henne och oss. Iallafall tog upp detta på föräldramötet å hormonell som man är grinade jag flera gånger skäms kudde på mig själv Men det har varit jätteoroligt med personal på denna avdelning många byten av pedagoger..

• NellieMeja

Nu har skiten börjat som jag har haft när jag var gravid dom andra 2 gångerna hade hoppats att slippa denna gång. För det är så jobbigt. Har nu så ont mellan benen känns som apparaten är på väg ut. Så typiskt att det ska börja idag. Vi som ska till ullared i dag lördag å allt . Å det blir bara värre ju längre gången jag blir. SKIT. Var tvungen å gnälla av mig lite.

• NellieMeja

Fick oxå min gravid penning beviljat tjhoo nu ångrar jag bara att jag inte ansökte om att få gå tidigare än vad jag gjorde. För nu börjar det bli tungt å jag har så ont. Men snart är det jul ledighet. Så att jag får vila lite.

Svar på tråden Marsbebis 2016