Madski skrev 2016-02-15 09:05:41 följande:
Kommer precis från bm och allt var bara bra med både mig och lillebror.. Känner mig dock lite nedslagen.. Vi har sen innan valt att föda på södra BB, men nu verkar det som att södra bb lägga ner vid månadsskiftet och sös förlossning renoveras en del., Gaaah! Så nu har vi valt Danderyd ist.. Var väldigt nöjda med Danderyd sist, men ville gärna ha södra BB pga att jag hört mycket bra om dom och för att logistiken blir lite enklare så iom att vi bor på södra sidan av stan.. Men, men nu är det Danderyd som gäller så jag ska ställa mig in på det.. Någon mer som tänkt föda på södra BB? Har ni hört något?
. Jag är inskriven på deras mödravård och hade sett fram emot att föda där. Nu blir jag orolig, trodde att alla som var inskrivna skulle få gå kvar. Ska dit imorgon, få se vilken info jag får då. Vet inte vart vi ska vända oss annars. Vi bor också söder om stan så sös känns naturligt. Min dotter föddes dock på huddinge, men det var bara för att sös inte hade neo platser just då. Känns lite långt. Detta tål att funderas på.