Inlägg från: Reflexen |Visa alla inlägg
  • Reflexen

Marsbebis 2016

Mitt järnvärde har legat lågt ända sen jag plussade. Stadigt på 109 till v 32, då ökade det till 118, tror jag. Det är lågt, tror man eg ska vara över 120 för att det ska vara ok.

• Reflexen

Vad jobbigt, Mia! Hoppas de löser ditt slang-problem under dagen och att den lilla kan tänka dig att titta ut snart!

• Reflexen

Jag skulle heller inte våga vaxa mig där nere, är alldeles för feg! Rakning funkar inte heller så bra på mig, då jag har lite för känslig hud. Det kliar helt enkelt för mycket, jag kan klia sönder mig, vilket iiiinte är trevligt. Lyckades iaf raka benen igår, så nog är vi ganska lika med våra boa- och fixa i ordning-behov!

• Reflexen

[quote=76417559][quote-nick]Smilla80 skrev 2016-03-08 08:42:06 följande:[/quote-nick

Reflexen; du får vara rädd om dig och inte ta ut dig för mkt nu innan FL! :) Gud så knasigt med ombokningen av tiden, hur tänkte de där?![/quote]

Hehe, sååååååklart att jag är försiktig! idag fixar jag staket åt hästarna det går förvånansvärt bra att vara igång med sånt pyssel, hade betydligt mer ont på kontoret!

• Reflexen

Nån som vet hur man kan se/känna om det är läckande fostervatten eller bara vattniga flytningar? Är så svårt att veta om man ska bli orolig eller inte, tycker jag.

• Reflexen

Tack för alla tips om fostervatten. Det är nog inget läckage för mig, men ska hålla lite extra koll.

Har också sett de där trosskydden från CB, men inte testat dem. Har inte sett dem på närmaste Apoteket, annars hade jag nog offrar en slant på dem.

• Reflexen

Jag har fått mycket sammandragningar de senaste dagarna. De gör ont, men inte så ont som värkar. Det onda sitter då i hela magen, från revbenen ner till blygdbenet. Hela magen blir stenhård.

Så blir det nu varje gång jag reser mig upp. Känns även i korsryggen o ena höften. Ser ut som en 90-årig tant när jag försöker ta mig de första stegen. Det släpper iaf efter några meter, så kan gå hyfsat sen.

• Reflexen

Tack snälla Tessie för tipset!! Tänkte på att du kanske hade nåt bra tips

Mår lillan och du bra?

• Reflexen
    Frida Li skrev 2016-03-09 10:59:29 följande:

Kräkhanddukar kom jag på att vi inte köpt! Men det kan man ju snabbt fixa :)

Lite ont i magen idag, man blir bara glad nu när det gör ont! Hur e det med er idag?

V 38 (37+0) idag.

Vecka 37+4 idag och inga tecken på att någon vill ut går bättre idag än igår (mindre ont i fogar o rygg), det är skönt! Ska till Ikea o kolla på gardiner, allt i boandets anda. Frågan är väl bara om jag kan hänga upp dem själv
  • Reflexen
    Carabellis kusp skrev 2016-03-09 11:41:47 följande:

Köp tuschpennor! 19kr, hur bra som helst! Jag tog bussen till Ikea idag (eftersom den är gratis, höhöhö) bara för att köpa det. Min dotter fick i somras som funkat tills nu trots daglig våldsam användning.

Oj, vilken bra kvalitet! Ska kolla dem.
    Frida Li skrev 2016-03-09 11:31:20 följande:

Ååå köp lite Kräkhanddukar till mig :) jag har 30 minuter till Ikea, men får nog kolla på Jysk för det har jag 5 minuter från mitt hus :)

Även den kortaste resväg känns lång nu, eller hur!
Svar på tråden Marsbebis 2016