Marsbebis 2016
Tack snälla du! Idag har min inneboende varit riktigt livlig, så oron jag kände igår är inte kvar iaf. Säkert mer en reaktion på dödsfallet än något med bäbisen.
Det är så skönt att vi har sån rar stämning i gruppen
Tack snälla du! Idag har min inneboende varit riktigt livlig, så oron jag kände igår är inte kvar iaf. Säkert mer en reaktion på dödsfallet än något med bäbisen.
Det är så skönt att vi har sån rar stämning i gruppen
Wow Emzaan så spännande, grymt stort lycka till!
Var hos bm idag, min yngsta son hade möjlighet att följa med - är så mysigt tycker jag när syskonen också får lyssna på hjärtljuden.
Bebisen har vid de två senaste föregående besöken varit ruckbar - nu plötsligt var den rörlig! Är inte det märkligt? Trodde inte det kunde bli så! Tror ni det dröjer tills det sätter igång för mig då? Är nu i v 37+4.
Kl10:00 i förmiddags fick vi en liten son. Stor för sin vecka. Alla mår vi bra, men det gick lite fort. Vi kom in 9:30.
Grattis till alla som har fått sina bebisar under veckan :) nu händer det grejer.
Imorgon är det min tur, ska snittas kl. 7.15 om inte det finns några akuta snitt. Är jätte nervös men jag är så trött på att vara gravid så det ska bli så skönt att träffa vår bebis imorgon :)
Grattis Anni! Så underbart!! <3 Vilket datum hade du BF?
Hur var det nu igen - är det första barnet?
Tuff natt. En helt ny upplevelse för mig, regelbundna förvärkar (var tredje minut) som var onda men svaga (inte tryck som i riktiga värkar och höll bara i i 20-30 sekunder) och så låg jag i sängen i nån timme. Efter det gjorde det så sjuuukt ont i bäckenet att jag bara kunde ligga som i en liten boll, försökte jag sträcka ut benen kändes det som att bebisens huvud skulle spräcka bäckenet inifrån. Men hopkurad på det sättet kändes det inte som att jag fick nån luft istället.. Ujujuj, tänk att varje graviditet är så olika - mina tidigare förlossningar har ju börjat helt utan förvarning men igår fick jag verkligen en försmak på vad som komma skall...
BF-lista
Mammave: 28/2 - födde en son 29/2
Hannis12345: 1/3
NinanaMama: 3/3
Aztec: 3/3 - födde en son 28/1
Sötistilde: 5/3
LisaKMB: 5/3
Carabellis kusp: 6/3
Cateyes: 13/3 - planerat snitt 4/3
Nelliemeja: 17/3
Smilla80: 19/3
Elenic: 20/3