• AKF

Marsbebis 2016

Forts... Hon anar nog inget samband. Hur gamla är ditt/dina barn Emzaan?

• AKF
    linos skrev 2015-08-24 13:39:38 följande:

Vi har KUB samma dag! Att man redan är lite nervös..?!

Samma datum här! Väntar ni till efter kub innan ni berättar för syskon etc?
  • AKF

Elenic! Lycka till imorgon nu.

Kram!

Elenic skrev 2015-08-23 17:01:47 följande:

Tack söta!! mindre än 48 timmar kvar nu. Inte för att jag tänker på det eller så... ;)

• AKF

Stort grattis! Måste vara skönt att passera den där magiska 12-gränsen. Jag längtar själv...

Reflexen skrev 2015-08-21 15:35:13 följande:

Det gick bra! Ett levande foster som mättes till ungefär den ålder jag trodde.

Så skönt att du får ett ul, Mammave! Snart är de där första 12 veckorna slut och vi kan börja hoppas lite mer!

• AKF

Skickar ut en fråga, igen. ;)

Funderar mycket på kub och ev fostervattensprov. Jag vill göra kub men både jag och min sambo är fundersamma till fostervattensprov pga risken för MF.

Hur resonerar ni? När jag väntade dottern gjorde vi varken kub eller något annat, då var jag 31 år.

Nu kommer jag troligtvis behöva berätta innan kub. Har två familjetillställningar två veckor innan dess när jag går in i v 12 och jag har svårt att dölja magen och allt redan nu...

• AKF

Varmt grattis till er!! Kram

Elenic skrev 2015-08-25 16:57:29 följande:

Hurra och jubel!! Bebis mår bra! Daterad till 10+1 och vi är SÅ lyckliga!!

• AKF

Jag har BF 29/3 enligt sista mens men det kan ju ändras. Har också kub 17/9, och ytterligare två här i tråden har kub samma datum. Kul sammanträffande!

emmyhw skrev 2015-08-26 09:08:00 följande:

Oj, hinner visst inte vara inne här så ofta.. Var på VUL förra måndagen och såg då ett litet hjärta som pickade där inne :) blev flyttad bakåt 10 dagar, så nytt datum för bf är 29 mars ?? var på inskrivning igår och så ska vi på första UL/kub 17 september :) efter det kan vi dela med oss av den glada nyheten! sen kommer vi gå på en del extra ul då jag har ett medfött hjärtfel, så vi kollar bebisens hjärta lite extra för att se så allt är ok. Så gjorde vi även med storebror :) (som för övrigt är fullt frisk :)) Finns någon procent större chans att våra barn också skulle födas med hjärtfel, även fast det fortfarande är en liten chans. Är det någon mer som har bf 29/3?

• AKF

Välkommen till dig, och alla andra nya förstås!

För mig är det också första tråden jag följer och skriver i. Håller tummarna att allt går bra för dig den här gången!

Dubban skrev 2015-08-26 13:35:21 följande:

Aldrig skrivit på fl förut, men i den här gruppen vill jag ju vara med :)

Gravid i v 10+3 med bf 28/3. Dock räknar jag kallt med att det blir en aprilbebis. Det här är fjärde barnet (OM det går vägen, har ett plågsamt MA i bagaget så jag tar inte ut nåt i förväg) och jag har behövt bli igångsatt alla tre gångerna förut. Syskonen är födda -01, -04 och -12.

Spännande att läsa om alla er andra i samma sits!

• AKF

Jag lider verkligen med dig! Kan inte föreställa mig oron och hur tufft det är att vänta nu...

Jag håller ned Elenic, alla tunga saker som passerar våra liv gör oss djupare i alla känslor därefter.

Stor kram till dig!

Carabellis kusp skrev 2015-08-30 22:14:49 följande:

Det var fint sagt; att man blir djupare i sina känslor. Tack.

Tack till alla som tröstar mig och inte bara är käcka och vill bagatellisera. Jag förstår att jag lägger sordin på tråden, men fortsätt dela er glädje! Jag glädjer mig med er!

• AKF

Välkommen!

Skönt att du känner så!

Som någon annan sa, i den här tråden ryms alla känslor! :)

Hur gamla är dina barn?

Eldora skrev 2015-08-31 08:07:37 följande:

Hej, får jag vara med?  

Vi ska få vårt 3e barn den 24 mars, om allt går som det ska!!

Ser att ni skriver om kub - det ska vi göra imorgon. Jag tillhör dock de förnekande och är inte alls orolig. Eller ska vi säga optimist? 

Svar på tråden Marsbebis 2016