Marsbebis 2016
Hallå! Ett litet samlat svarsinlägg.
Namn: Vi har diskuterat namn till och från och har väl börjat närma oss något slags ?namnområde? som börjar kännas ok för båda, dock utan några beslut eller klockrena namn.. Jag har två favoriter, men maken tycks inte riktigt ha fastnat för dem. Så vill vi ju också att de ska matcha storbarnens namn (Celia och Matteo). De får för övrigt absolut vara med och diskutera namn och tycka till, men vetot sitter nog vi föräldrar på. ;) När Matteo låg i magen tyckte förresten Celia att han (då trodde hon att hon skulle få en lillasyster) skulle heta Toulouse.. ;) Vi vet ju inte om vi väntar en flicka eller pojke så båda namnen behövs. Tycker generellt att det är lättare med flicknamn, men den här gången har jag fastnat för ett killnamn. Men som sagt, maken är inte lika förtjust..
BH: Oh shit i havet vilka tuttar jag har nu! Vi snackar E-kupa.. Och sen vet jag att F lär vara för litet under amningsperioden. Galet? (Är ju normalt en stl 36 så tänk er själva en 36:a med G-kupa liksom, lite väl framtungt kanske.. )
I övrigt är jag superglad för dig AKF. =) Var själv på andra MVC-besöket igår och allt är normalt och fint och bra. Lyssnade på hjärtljuden och det är ju som ljuv musik. <3 Dags att börja med järntabletter dock.. Som om magen inte redan nu var trög nog liksom. Glömde tyvärr att fråga om influensavaccin så det lär väl bli att jag inte tar något gissar jag.. (Kommer inte sitta och ringa på telefontiden bara för att fråga om det, och iom att barnmorskan inte tog upp det så känns det inte så viktigt..)