Åh vad roligt Tessie83 att hon sparkar på;) jag har två månader kvar o det är verkligen nu hon tagit fart. Har moderkakan i framvägg så allt känns lite mindre än för alla andra.
Vad krångligt att ni inte får ha vagn i trappuppgång då? Tror faktiskt det är lag på att det ska finnas utrymme för barnvagn i lägenheter. Har du pratat med styrelsen?
Vi flyttade precis från vår trea till en 4a i stan så det känns skönt att ha plats. Vi köpte lägenheten innan jag blev gravid men tänkte nog på framtiden, så viktigt var både hiss o extra rum..
Vart bor du?
Tessie83 skrev 2015-12-27 13:59:24 följande:
Precis 3 månader kvar till bf idag, hon sparkar runt där inne mest hela dagarna, nu nåt hon även ända upp till revbenen vilket känns. Å, vad jag vill att dessa månader ska gå snabbt.
I helgen har mina föräldrar bott hos oss (i vår 2a), men har varit jättemysigt. Pappa har gjort ett skötbord som vi har på vår tvättmaskin, har ätit gott, shoppat lite (även lite till lillan), gått på bio och blivit ompysslad. Längesedan jag mådde såhär bra faktiskt, knappt någon sammandragning alls i helgen :)
Jag kommer bädda med ett fårskinn och filtar i vagnen.
Vår 2a är rätt stor så kommer bo kvar här ett tag. Enda problemet är vart vi ska ha vagnen då den inte får plats i hissen och vi får inte ställa den i varken trappuppgång eller cykelförråd :(
Känns ofattbart att det ändå börjar närma sig nu, mys att börja handla in :)