• Malis81

Marsbebis 2016

Carabellis kusp: Spännande med KUB på torsdag! Håller tummarna!!!

Ja. Eftersom jag tidigare hade fått tidiga mf fick jag både progesteron och Trombyl under grav då jag väntade barn född -09 och -11. Trombylet gjorde att jag fick kraftiga blödningar (blödde igenom byxor, jacka, alltihop vid flera tillfällen) och det bildades ett hematom inne i livmodern. Grav -09 försvann den i v 13 ungefär men med barnet som föddes -11 var det 8*3 cm stort och försvann inte så fort. Detta retade hål på hinnsäcken och gjorde så att vattnet gick.

Behöver jag säga att jag INTE tar trombyl den här grav?

• Malis81

Smilla80:

Jag har oxå haft ångest inför att berätta för anhöriga eftersom det är vårt femte barn och att det blev komplikationer när jag väntade fjärde barnet och vi vakade över honom och tillbringade fem mån på sjukhus... Har dock inte lämnat något utrymme för andra att komma med åsikter utan vänligt men bestämt meddelat att vi glädjer oss och hoppas att de oxå kan göra det för vår skull. Det har gått över förväntan och idag släppte vi bomben för svärmor som tog det förvånansvärt bra ????

Önskar dig lycka till!

ang kub tvekade jag in i det sista men beslutade att göra det ändå. Hade haft svårt för att slappna av annars med tanke på mitt bagage. Med bra siffror känns det rätt att jag gjorde det men det vet man ju inte innan tyvärr...

• Malis81

Håller med flera av er andra! Såååå irriterande när folk säger :"Då hoppas ni väl att det blir en tjej den här gången?!" Jag har tre killar och en tjej sedan tidigare. Säger som någon annan och hoppas på en frisk människobebis????

• Malis81

Smilla80: Fina namnförslag där Jag har både en Caspian och en Sander

Så roligt att så många kommit så långt! Jag har varit på ultra idag och dr gjorde det så utförligt så att jag kunde se det som rutinultra! Skönt att se att allt såg bra ut (peppar peppar ) . Bf 4 mars. V 15+4 idag och jag känner små buffar där inifrån Får själv välja om jag vill göra det bokade rul:et om tre veckor eller om jag vill vänta tills jag blir kallad om sex veckor.

Ha en fin kväll allihop!!!

• Malis81

Carabellis cusp: Jag har en tid för rul i början på oktober men läkaren gjorde ju just det igår så det är inte nödvändigt. Men jag fick ha kvar tiden ändå och själv avgöra om jag vill gå dit. Dr skulle kalla mig oavsett igen om sex veckor from nu. Härligt att de tar så bra hanf om mig!

Svar på tråden Marsbebis 2016