Marsbebis 2016
Hej, får jag vara med?
Vi ska få vårt 3e barn den 24 mars, om allt går som det ska!!
Ser att ni skriver om kub - det ska vi göra imorgon. Jag tillhör dock de förnekande och är inte alls orolig. Eller ska vi säga optimist?
Hej, får jag vara med?
Vi ska få vårt 3e barn den 24 mars, om allt går som det ska!!
Ser att ni skriver om kub - det ska vi göra imorgon. Jag tillhör dock de förnekande och är inte alls orolig. Eller ska vi säga optimist?
Moderkaksprovet är taget. Skumt var det. De ringer troligen innan veckan är slut, men jag ska tydligen vänta tills onsdag nästa vecka innan jag andas ut om jag inget hört. Läkaren var så trevlig, rätt man på rätt plats.
Vikt läste jag om, jag har redan gått upp i vikt. På nån dag gick jag upp 4 kg Det var då jag funderade på om jag skulle ta ett grav.test. Hah. Men min kropp samlar lätt på sig vatten.
Igår var det KUB och allt såg fint ut på UL och bebis är beräknad till den 16 Mars istället för 24e. Men min BM hade missat de prover som behöves tas innan så jag fick ta dem samma dag och får vänta en vecka innan vi får svar.
Det var mysigt att se lilla
Nu fick jag svar på mitt moderkaksprov. Ingen trisomi 21, 13 eller 18. Könet på fostret är en flicka.
Tack för svaren Carabellis o Mammave!
Jag är hyfsat morgonpigg, men idag var jag extra tidigt uppe pga NIPT-tiden. Har två timmars resväg o tid kl 9! nu är vi snart framme i Göteborg, så verkar hinna bra.
Vad bra, då kan jag ju be dem kolla lite extra nu.
Här har vi namnen: Eldor (släktnamn), Loke, jamie, Freija.
Har bara ett tjejnamn
Har fortfarande inte fått svar från kub, 2½ vecka sen nu och jag har ringt två ggr (telefonsvarare). Ska ringa idag igen...
Hoppas ni mår bra! Jag är lite off på familjeliv då sidan är så trög och triggar mitt usla humör just nu, hormoner.