Inlägg från: skruttin |Visa alla inlägg
  • skruttin

Marsbebis 2016

Hej
    Jag hoppar på här också :) plussade i tisdags, det är nr 2. Har en som är född -14.
    Enligt beräkningsprogram på nätet så är det bf 19.3.

• skruttin

Har kub 10 sept. är väldigt otålig vill det ska vara nu :)

Känner igen mig med humöret. Lite jobbigt då man snart har en 9 månaders bebis som kryper över allt och gör allt som man inte ska göra speciellt när man mår som mest illa och är på gränsen att börja kräkas.

• skruttin
    AKF skrev 2015-09-02 16:03:01 följande:

Har någon av er någon erfarenhet av 'dåliga värden' för sköldkörteln?

Fick idag meddelande från min MVC - de sa att proverna jag lämnade för en vecka sedan visade på gränsvärden för sköldkörteln och att deras läkare skrivit ut ett recept på Levaxin. Hon sa att jag skulle höra sv mig om jag hade frågor, men nu är växeln stängd...

Jag har varit fruktansvärt trött och det trodde jag berodde på låga järnvärden.

I FaSs står det att man inte ska äta Levaxin med järntillskott eller läkemedel som innehåller järn, något jag gör eftersom

BM rekommenderade det sist vi sågs.

Jag fick också veta att mitt sköldkörtelvärde var gränsvärde. För mig blir det nya prover i slutet av denna månad så de är 1 månad emellan. Var ditt värde på gränsen för underfunktion eller över? Jag hade över, verkade inte riktigt vanligt vid graviditet vad jag har hört, någon som vet här? :)
Svar på tråden Marsbebis 2016