Marsbebis 2016
Grattis till er :)
Är gravid med nummer 3 i vecka 5+4. Inte så mycket symptom än så är lite orolig men minns inte när det började med dom första två så väntar väl o ser :) hur mår ni?
Grattis till er :)
Är gravid med nummer 3 i vecka 5+4. Inte så mycket symptom än så är lite orolig men minns inte när det började med dom första två så väntar väl o ser :) hur mår ni?
Mår ni illa än? :)
Hoppar av tråden. Hade inget illamående (vilket jag haft med de andra barnen) så bokade in ett vul igår för att vara säker. Det visade en tom hinnsäck utan foster. Blev en tablett igår och imorgon bitti blir det cytotec. Hoppas på bättre lycka nästa gång. Lycka till ni andra :)
Jag var på vul idag och fick till min stora lättnad se ett litet fladdrande hjärta
Är nu försiktigt positiv, även om det är långt kvar till bebis.
Åh nej Emelie! Vad otroligt ledsen jag blir för din skull. Hoppas allt går enkelt, snabbt och bra och att du orkar med känslomässigt. Och att ni snart får en ny chans. Kramar!
Tack ???? än sålänge går det bra, tog cytotec tidigt imorse och har börjat blöda. Vill bara att det ska vara över så vi kan börja med ägglossningsstickorna. Lycka till, till dig! Kramar
Emelie 0480; beklagar verkligen. hoppas ni snart får kraft att ta nya tag!
Jag ska på VUL nästa vecka. Är orolig då jag inte mår illa...:(