• Anonym (??)

Värt att köpa natural cycel?

Någon som provat natural cycel som har haft svårt att bli gravid men lyckats med den appen och metoden? Är sugen på att prova, hört många lovord om denna app och metod men funderar om natural cycel annonserande för ett år är värt att köpa?

Så om det är finns någon så dela gärna med er om era erfarenheter Kring det eller kanske ni bara har Tempat och lyckats för jag har ingen aning om när min äl är och skulle vilja ha en boost till vi blir kallade till utredningen.

• Svar på tråden Värt att köpa natural cycel?
  • Anonym (??)
    lillefröe skrev 2015-07-17 18:38:00 följande:

Nä det tycker jag inte. Jag använde mig av en app som heter Kindara och det gick inte många cykler innan vi lyckades med hjälp av den. Den går ut på att man tar tempen (enbart om man vill) men jag kände också på livmodertappen och kollade flytningarna. Den tredje cykeln blev vi gravida och är nu BF+2 idag . Kindara är gratis så det skadar inte att prova. Jag köpte en termometer som mätte 2 decimaler själv för ca 100 kr (minns inte vart men prova googla på Babyplan termometer) men i slutet använde jag en vanlig termometer som visar 1 decimal, typ 37.0 och det funkade bra för mig. Det beror på hur stora temperatur skillnader man har. Lycka till!!! Jag tror att vad du än väljer så är tempning The way to go liksom

Hur går tempning till egentligen? :o
Svar på tråden Värt att köpa natural cycel?