BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Hej allihopa!
Här är det verkligen jättejobbigt nu. Fick ju lergigan utskrivet och tyckte de hjälpte. Men inte längre. Fick öka från 1 till 2 till 3 tabletter men mår sjukt illa ändå. Och igår kräktes jag och även idag har jag kräkts nu på morgonen och då finns ingenting i magen. Vilket gör så ont. Kan inte sova för att jag mår så illa på natten med,vaknar av att jag mår illa. Fick rådet av MVC går att åka till en gynmottagningen men den stängde tidigt på fredagar och man får bara komma dit med remiss. Så satt flera timmar på gynakuten istället dock fick jag ge upp. Orkade inte sitta där hela natten och de hade så mycket att göra. Så allt känns tungt och jobbigt nu. :( Vill ju kunna njuta,men detta liknar mer och mer hur de var när jag var gravid med dottern. Och jag kan inte vara hemma nästa vecka då jag redan varit hemma en vecka och inte fått sjukskrivning. Skall försöka se om jourcentralen kan hjälpa mig. Jag vet vad jag skulle vilja ha för tabletter som jag hade med dottern som funkade då. För vill inte börja kräkas massa och gå ner i vikt som med henne. Och nu har jag henne att ta hand om. Jag blir bara tokig av att må såhär nu,vill ha ork och njuta. Vet inte vad jag vill med detta inlägg,behövde nog få skriva av mig och snälla håll tummarna för att jourcentralen vill och kan hjälpa mig.