Topi86 skrev 2015-09-18 13:43:51 följande:
Mitt illamående gick tillbaka fort, och jag mår förvånansvärt bra (!!) bortsett från tröttheten. Hade ett par dagar förra veckan som var riktigt tuffa med illamående, spydde en gång i tisdags (på sonens 6årsdag så jag fick springa ut medan han öppnade paket) men annars har det mest legat som en olustkänsla och lätt illamående.
De senast dagarna har det dock bara varit tröttheten och inget sug efter mat som legat kvar. 7+1 idag, och jag hoppas verkligen att det håller i sig så här..
Vi gjorde något galet igår, vi var och köpte en vagn! Tidiga var vi i och för sig även med sonen (med dottern hade vi vagnen från sonen kvar), men det kändes ändå helt galet. Men vi fick ett kanonpris på den vagnen vi (=jag) verkligen vill ha...
Så nu står det en superfin vagn hemma, och ingen vet något om att vi ska ha barn.. haha..
Ikväll ska vi ha 6-årskalas med 6st grabbar och filmkväll - så jag önskar er en trevlig helg!
Vad skönt att du mår bättre! Så spännande, vad blev det för vagn? :) Är också sugen på att köpa vagn, kollar varje dag, haha...