Nystjärna skrev 2015-09-14 11:51:07 följande:
Här är en skit jobbig dag. Känner mig gråtfärdig hela tiden. Då de känns som jag skall kräkas så fort jag rör mig. Och blir yr. Orkar ingenting. Hemmet ser rent ut sagt för jävligt ut och ger mig mer ångest. Min dotter lyssnar inte alls och jag vet inte vad jag skall göra. Orkar bara inte må såhär något mer. Detta är trots tabletterna. När skall de någonsin vända och sluta?! Kräktes 3 gånger igår,ser inget slut. Jag är helt slut. Min dotter tycker jag är skit tråkig och lyssnar inte alla på mig :( förlåt för att jag är så
[quote=75754702][quote-nick]Nystjärna skrev 2015-09-14 11:51:07 följande:[/quote-nick]Här är en skit jobbig dag. Känner mig gråtfärdig hela tiden. Då de känns som jag skall kräkas så fort jag rör mig. Och blir yr. Orkar ingenting. Hemmet ser rent ut sagt för jävligt ut och ger mig mer ångest. Min dotter lyssnar inte alls och jag vet inte vad jag skall göra. Orkar bara inte må såhär något mer. Detta är trots tabletterna. När skall de någonsin vända och sluta?! Kräktes 3 gånger igår,ser inget slut. Jag är helt slut. Min dotter tycker jag är skit tråkig och lyssnar inte alla på mig :( förlåt för att jag är så negativ men detta är så sjukt jobbigt. :(
Du beskrev mina föregående veckor när jag bara ville ge upp. Men snart blir det bättre. Tabletterna hjälpte inte på mig och mådde nästan mer illa av dem eftersom jag tog dem på tom mage...fick ju aldrig behålla maten. Idag är första dagen på fem veckor som jag stått och gått. Var på jobbet och det kändes som ett helt träningspass. Är helt slut nu.
Det kommer vända för dig med, så hemskt att må dåligt:(